  • 1. Data: 2013-01-03 16:15:59
    Temat: Budowa autostrad i dróg ekspresowych w PL
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Animowana

    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Histo
    ria_budowy_autostrad_i_dr%F3g_ekspresowych.gif&filet
    imestamp=20121225153839

  • 2. Data: 2013-01-03 16:57:52
    Temat: Re: Budowa autostrad i dróg ekspresowych w PL
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Histo
    ria_budowy_autostrad_i_dr%F3g_ekspresowych.gif&filet
    imestamp=20121225153839

    No, widac w jakiej czarnej dupie jestesmy. Masz jeszcze jakies fajne rysuneczki i
    animacje ?

    sz.

  • 3. Data: 2013-01-03 17:13:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-03, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:
    > Animowana
    >
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Histo
    ria_budowy_autostrad_i_dr%F3g_ekspresowych.gif&filet
    imestamp=20121225153839

    A masz moze taka animowana z fotoradarami?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2013-01-03 17:14:00
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-03 16:57, szufla pisze:
    ria_budowy_autostrad_i_dr%F3g_ekspresowych.gif&filet
    imestamp=20121225153839

    > No, widac w jakiej czarnej dupie jestesmy. Masz jeszcze jakies fajne
    > rysuneczki i animacje ?

    W czarnej dupie? W przeliczeniu na mieszkańca mamy więcej km dróg
    szybkiego ruchu od... Wielkiej Brytanii.

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-01-03 17:19:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:kc4amv$ccb$...@n...task.gda.pl...
    ria_budowy_autostrad_i_dr%F3g_ekspresowych.gif&filet
    imestamp=20121225153839

    > W czarnej dupie? W przeliczeniu na mieszkańca mamy więcej km dróg
    > szybkiego ruchu od... Wielkiej Brytanii.

    Autostrady wliczasz, czy na nich się jeździ powoli Twoim zdaniem?

  • 6. Data: 2013-01-03 17:39:55
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > W czarnej dupie? W przeliczeniu na mieszkańca mamy więcej km dróg
    > szybkiego ruchu od... Wielkiej Brytanii.

    Dobre, normalnie jakbym slyszal ministra Nowaka :)

    sz.

  • 7. Data: 2013-01-03 18:15:08
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości

    Im mniej autostrad tym lepiej (drogo). Im więcej ekspresówek tym lepiej
    (jedzie się tak samo a za darmo)

  • 8. Data: 2013-01-03 18:18:46
    Temat: Re: Budowa autostrad i dr?g ekspresowych w PL
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 03.01.2013 18:15, Arbiter wrote:
    > Im mniej autostrad tym lepiej (drogo). Im wiecej ekspresówek tym lepiej
    > (jedzie sie tak samo a za darmo)

    I zeby bylo tak jak na S7? Znak koniec ekspresowki---swiatla---znak
    poczatek ekspresowki? Dziekuje, postoje.

  • 9. Data: 2013-01-03 18:29:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    > Animowana
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Histo
    ria_budowy_autostrad_i_dr%F3g_ekspresowych.gif&filet
    imestamp=20121225153839

    Niekompletne - pod Opolem od lat istniał 13km _otwarty_ odcinek, który tu nie
    jest w ogóle uwzględniony. Jest za to uwzgledniony kawałek wąskiego,
    jednojezdniowego betonu od Brzegu do Wrocławia wybudowany przez
    Hitlera, podczas gdy jego asfaltowe przedłużenie w stronę Opola już
    nie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-01-03 18:45:13
    Temat: Re: Budowa autostrad i drog ekspresowych w PL
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości

    >I zeby bylo tak jak na S7? Znak koniec ekspresowki---swiatla---znak
    >poczatek ekspresowki? Dziekuje, postoje.

    Zalezy - sa ekspresowki w standardzie niemal autostrady (pasy o 25cm
    wezsze czy jakos tak).

    Ale wydaje mi sie ze lepiej miec 200km 4-ro pasowej drogi ze swiatlami
    co 10-15 km, niz
    100km autostrady i 100km "zwyklej krajowki".

    A ta droga powinna byc ekspresowa, aby mozna bylo przekraczac 90
    legalnie :-)

    J.