  • 1. Data: 2018-09-10 09:24:51
    Temat: 300 tysiecy w 6 lat
    Od: Bolko <s...@g...com>

    300 tysiecy w 6 lat benzyna

    https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-benzyna-z-
    salonu-pl-serwis-aso-1-wlasciciel-uzytk-na-trasach-I
    D6AeHrP.html#d3b125cacf

    https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-benzyna-z-
    salonu-pl-serwis-aso-1-wlasciciel-uzytk-na-trasach-I
    D6zXFb7.html#d3b125cacf

    no ale diesel lepszy przeciez.

  • 2. Data: 2018-09-10 10:36:45
    Temat: Re: 300 tysiecy w 6 lat
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    D6AeHrP.html#d3b125cacf

    > https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-benzyna-z-
    salonu-pl-serwis-aso-1-wlasciciel-uzytk-na-trasach-I

    50tys rocznie też nie jakiś znowu wyczyn, silnik wolnossący, bez dwumasy i
    rozrząd na łańcuchu- czego chciec więcej?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2018-09-10 10:42:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    ID6AeHrP.html#d3b125cacf
    >https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-benzyna-z
    -salonu-pl-serwis-aso-1-wlasciciel-uzytk-na-trasach-
    ID6zXFb7.html#d3b125cacf
    >no ale diesel lepszy przeciez.

    Ale o co chodzi - ze benzyną tez sie dało 300kkm przejechac, czy ze
    wlascicielowi sie oplacalo benzyne kupic ?

    Bo tak skromnie liczac, ze benzyna pali litr wiecej, to mamy raptem 15
    tys.
    Ale czy litr wystarczy ?

    Benzyna jest tez ogolnie ciut drozsza, ale pamietam czasy gdy ceny
    byly bardzo podobne..

    Za to benzyne mozna zagazowac :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-09-10 10:59:14
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale o co chodzi - czy ze
    > wlascicielowi sie oplacalo benzyne kupic ?

    Wszyscy wiedzą że diesel lepszy.

    I zastanawiam się co się stało że tutaj jest 300 kkm na blacie
    i to bez LPG.

    Gdzie sens gdzie logika?
    Właściciel mądrzejszy niż reszta Polski?

  • 5. Data: 2018-09-10 11:30:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-09-10 o 10:59, Bolko pisze:
    > Gdzie sens gdzie logika?
    > Właściciel mądrzejszy niż reszta Polski?

    Ale przecież wolno mu.
    Sam przez 2 lata kiedyś śmigałem na benzynie do pracy jak debil. Młody i
    nieświadomy byłem i do tego nie pewny tej pracy ;-).
    Albo przestraszony opowieściami o kosztownych naprawach diesli albo o
    problemach z LPG.
    Albo inaczej... Jeździł już wszystkim i chciał dla odmiany benzynką :-)

    Też pojeździłbym _dużą mocną beznynką_ tylko ciężko taką kupić :-)

  • 6. Data: 2018-09-10 11:37:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Wszyscy wiedzą że diesel lepszy.
    >I zastanawiam się co się stało że tutaj jest 300 kkm na blacie
    >i to bez LPG.
    >Gdzie sens gdzie logika?
    >Właściciel mądrzejszy niż reszta Polski?

    Wlasciciel jest firmą. Moze go pro prostu drobne wydatki nie
    interesują :-)
    Moze dostal dobry upust na benzyne.

    Moze nie bardzo wiedzial ile bedzie jezdzic i czemu tak duzo.

    Moze kupil w leasingu i nie mogl zagazazowac.

    A teraz ... trzeba zobaczyc za pare tygodni.
    Jak sie sprzeda, to wlasciciel dobrze kombinowal, jak trzeba bedzie
    opuscic do 10k ...to i tak sie chyba oplacalo trzymac 6 lat i sprzedac
    za 10, niz dwa lata wczesniej sprzedac z przebiegiem 195kkm za ... 35
    tys ?

    W bazie brak danych o przegladach i przebiegu ... mozna licznik cofnac
    :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-09-10 12:11:19
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Moze kupil w leasingu i nie mogl zagazazowac.
    OK Myśle że to te klimaty

> [...]
    > opuscic do 10k ...to i tak sie chyba oplacalo trzymac 6 lat i sprzedac
    > za 10, niz dwa lata wczesniej sprzedac z przebiegiem 195kkm za ... 35
    ale zuważyłeś że dowód jest z 2015 a karta z 2013

    > W bazie brak danych o przegladach i przebiegu ... mozna licznik cofnac
    Wiesz że nie przyszło mi to do głowy :)
    Pytanie czy takie auto jeszcze zrobi z 100 kkm bez generalki

  • 8. Data: 2018-09-10 12:17:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >Młody i nieświadomy byłem i do tego nie pewny tej pracy ;-).
    >Albo przestraszony opowieściami o kosztownych naprawach diesli albo o

    Ja kiedys zagazowalem, byl moment gdy pomyslalem "po co mi ta żaba
    była", ale potem przyszło jezdzic duzo, i przydało sie jak nigdy :-)

    >Albo inaczej... Jeździł już wszystkim i chciał dla odmiany benzynką
    >:-)
    >Też pojeździłbym _dużą mocną beznynką_ tylko ciężko taką kupić :-)

    W mondeo dawno temu bylo latwo - najtansza V6 na rynku.

    Ale potem podniesli akcyze, i ponad dwa litry swoje kosztuja.
    Zostaje jakas turbo rajdowka.

    Tu tych konikow nie tak malo, 145 w koncu, ale diesle maja podobnie
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-09-10 13:39:49
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-09-10 10:42, J.F. wrote:
    [...]
> [...]
    > wlascicielowi sie oplacalo benzyne kupic ?
    >
    > Bo tak skromnie liczac, ze benzyna pali litr wiecej, to mamy raptem 15 tys.
    W dieslu w tym czasie właściciel wymieniłby ze dwa razy DPF-a (vide
    wątek obok) i oszczędności niet. :-)

  • 10. Data: 2018-09-10 14:06:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >OK Myśle że to te klimaty

    >ale zuważyłeś że dowód jest z 2015 a karta z 2013

    Np. odkupiono od leasingu.

    >Wiesz że nie przyszło mi to do głowy :)
    >Pytanie czy takie auto jeszcze zrobi z 100 kkm bez generalki

    "a to pan nie wiesz, ze benzyna nie jest tak wytrzymala i ponad 200kkm
    to juz sie moze rozsypac" ? :-)

    J.