  • 1. Data: 2018-09-09 11:36:43
    Temat: Szukam mikro kanału do samochodu
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Chciałbym sobie kupić mikro podjazd do samochodu: chodzi o wjechanie
    jedną osią na to, żeby samochód powiększył przestrzeń między podwoziem a
    ziemią.

    Jak to się w ogóle może nazywać i czy da się takie coś kupić?

    --
    MN

  • 2. Data: 2018-09-09 12:20:06
    Od: l...@g...com

    Są takie najazdy, czasem używają to w salonach samochodowych. Sprzedają to raczej w
    kompletach po 2 szt. Kiedyś dawno temu kupiłem to za 100 zł. Pod samochodem jest
    trochę wiecej miejsca, choć szału nie ma. Trzeba uważać przy najeżdzaniu, może
    wystrzelić spod koła.

  • 3. Data: 2018-09-09 12:46:27
    Temat: Re: Szukam mikro kanału do samochodu
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.09.2018 11:36, Marcin N pisze:

    > Chciałbym sobie kupić mikro podjazd do samochodu: chodzi o wjechanie jedną osią na
    > to, żeby samochód powiększył przestrzeń między podwoziem a ziemią.
    >
    > Jak to się w ogóle może nazywać i czy da się takie coś kupić?

    Najazd samochodowy. Na Allegro za ok. 100 zł nówka sztuka nieśmigana.

  • 4. Data: 2018-09-09 13:08:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-09-09 o 12:20, l...@g...com pisze:
> [...]
    trochę wiecej miejsca, choć szału nie ma. Trzeba uważać przy najeżdzaniu, może

    Nastraszyłeś mnie tym wystrzelaniem spod kół.

    --
    MN

  • 5. Data: 2018-09-10 07:54:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 09.09.2018 o 13:08, Marcin N pisze:

    > Nastraszyłeś mnie tym wystrzelaniem spod kół.

    To przytwierdź do ziemi najazd, to nie wystrzeli :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2018-09-10 16:07:00
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 września 2018 12:46:29 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Najazd samochodowy. Na Allegro za ok. 100 zł nówka sztuka nieśmigana.

    Wyślij link do takiego za 100, bo ja nie widzę.

    --
    Pozdro,
    Jimiasty

  • 7. Data: 2018-09-10 16:18:05
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.09.2018 16:07, Jimiasty pisze:

    > Wyślij link do takiego za 100, bo ja nie widzę.

    Zmień okulary, albo nie pij tyle.

    https://allegro.pl/najazd-samochodowy-podnosnik-udzw
    ig-1500kg-i7475100395.html

  • 8. Data: 2018-09-10 16:23:17
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-09-10 o 16:07, Jimiasty pisze:

    > Wyślij link do takiego za 100, bo ja nie widzę.

    https://allegro.pl/najazd-samochodowy-podnosnik-udzw
    ig-1500kg-i7475100395.html

    Nawet za 90 :-)
    T.

  • 9. Data: 2018-09-10 21:39:01
    Od: l...@g...com

    Bać się nie na czego, trzeba uważać, szczególnie w garażu, gdzie raczej najazdu nie
    przytwierdzisz do posadzki. Najazd "wystrzeliwuje" na samym początku najeżdzania więc
    samochód jest raczej bezpieczny.

  • 10. Data: 2018-09-11 02:12:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-10, l...@g...com <l...@g...com> wrote:
    > Bać się nie na czego, trzeba uważać, szczególnie w garażu, gdzie
    > raczej najazdu nie przytwierdzisz do posadzki. Najazd "wystrzeliwuje"
    > na samym początku najeżdzania więc samochód jest raczej bezpieczny.

    Zawsze można tez podłozyć jakąś cienką, gumową matę, albo wręcz wziąć
    kawałek gumowego węza, rozciąć i nałożyć na spodnie rury/pręty.

    --
    Marcin