  • 1. Data: 2009-04-18 18:34:10
    Temat: 4 pin w 8 pinowej płycie głównej z q9400
    Od: Marcin <w...@o...pl>

    Mam zasilacz 550W ale ma on niestety cztero pinowy kabel do zasilania
    procesora. Wiem że można podłączyć taki kabel do płyty i powinno
    wszystko działać, ale chce się upewnić czy takie zasilanie uciągnie Q9400?

  • 2. Data: 2009-04-19 09:12:16
    Temat: Re: 4 pin w 8 pinowej płycie głównej z q9400
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 20:34:10 +0200, Marcin napisał(a):

    > Mam zasilacz 550W ale ma on niestety cztero pinowy kabel do zasilania
    > procesora. Wiem że można podłączyć taki kabel do płyty i powinno
    > wszystko działać, ale chce się upewnić czy takie zasilanie uciągnie Q9400?

    Sprawdź w instrukcji do płyty.
    Np. DFI JR 790GX-M2RS:
    "Your power supply unit may come with an 8-pin or 4-pin +12V
    power connector. The +12V power enables the delivery of more
    +12VDC current to the processor's Voltage Regulator Module
    (VRM). If available, it is preferable to use the 8-pin power; otherwise
    connect a 4-pin power to this connector."

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2009-04-19 15:35:34
    Od: Marcin <w...@o...pl>

    Płyta pozwala na podpięcie cztero pinowego EATX ale to nie oznacza, że
    uciągnie quada. Spróbuję, jak coś będzie nie tak to kupię przejściówkę
    na osiem pinów.

  • 4. Data: 2009-04-19 21:46:36
    Od: Bernard <b...@e...net>

    Marcin wrote:
    > Mam zasilacz 550W ale ma on niestety cztero pinowy kabel do zasilania
    > procesora. Wiem że można podłączyć taki kabel do płyty i powinno
    > wszystko działać, ale chce się upewnić czy takie zasilanie uciągnie Q9400?

    Do Pentium 4 o mocy 140W używano złącz 4-stykowych. O ile wiem nowe
    procesory są specyfikowane na mniejsze moce.

  • 5. Data: 2009-04-26 13:55:36
    Od: Marcin <w...@o...pl>

    4 pin uciągnęło bez problemu q9550 przekręcone na ponad 4Ghz.