  • 1. Data: 2009-04-18 18:07:48
    Temat: Myszka Logitech MX1100
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Chciałbym kupić tę mysz i mam pytania, może ktoś posiada i mógłby
    się podzielić wiedzą:
    - czy kółko po wciśnięciu działa jak "środkowy" przycisk myszy?
    (chciałem się upewnić, bo nie wiem czy środkowy przycisk nie
    działa jako zmieniacz trybu działania rolki)
    - czy można zaprogramować przyciski osobno dla kilku aplikacji i
    żeby mysz dostosowywała je zależnie jaka aplikacja jest
    uruchomiona (to by było bardzo pomocne i wywnioskowałem z lektury
    komentarzy na Komputronik że tak chyba jest w "Logitech VX
    Nano" - a czy jest tak w MX1100)?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-04-18 22:04:53
    Temat: Re: Myszka Logitech MX1100
    Od: legus <l...@p...pl>

    <ciach>
    Witam,
    Mogę tylko pomoc Ci w ad.1.
    Do zwolnienia kółka służy mały przycisk widoczny powyżej rolki. Rolka ma
    za to trzy pozycje, w dół na prawo i lewo.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-04-18 22:49:27
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Netx jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
    runami na koźlej skórze:

    > - czy kółko po wciśnięciu działa jak "środkowy" przycisk myszy?
    > (chciałem się upewnić, bo nie wiem czy środkowy przycisk nie działa jako
    > zmieniacz trybu działania rolki)

    zmieniacz jest powyżej. o ile tego nie zmienisz, bo wszystko jest w
    pełni konfigurowalne to kółko to środkowy.

    > - czy można zaprogramować przyciski osobno dla kilku aplikacji i żeby
    > mysz dostosowywała je zależnie jaka aplikacja jest uruchomiona

    tak, można. i bardzo ładnie to działa.

    --
    _____