  • 41. Data: 2012-10-20 15:27:40
    Temat: Re: 4e romet
    Od: tÎż

    J.F. wrote:

    > Bezszczotkowe silniki lepsze, a i elektronicznie latwiej kontrolowac
    > 600A w kazdej z trzech faz, niz 2000 w jednej.

    Ja w moim Polonezie Trucku Royu bez problemu kontroluję elektronicznie
    2000A w każdej z trzech faz!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 42. Data: 2012-10-20 17:23:28
    Od: k...@v...pl

    W dniu sobota, 20 października 2012 15:18:04 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 20 Oct 2012 12:30:01 +0200, BartekK napisaďż˝(a):

    > Wystarczy spojrzec na schemat elektrowozu, na cene, a potem spytac czemu to
    >
    > takie drogie :-)
    >
    > Bo mimo pozornej prostoty starych konstrukcji - to mechaniczne przelaczanie
    >
    > 3kV DC nie jest proste.
    >

    > Bo nowe konstrukcje ... kolej tez juz przeszla AC.
    >

    > Bezszczotkowe silniki lepsze, a i elektronicznie latwiej kontrolowac
    >
    > 600A w kazdej z trzech faz, niz 2000 w jednej.
    >

    > J.

    Elektrowozy drogie bo duże i ciężkie a nie dlatego że jakieś cuda są potrzebne do
    załączania i sterowania silnika. Jak duży prąd to większy włącznik. Jak by sterowanie
    w elektrowozie było skomplikowane to by nie było na Ziemi żadnego elektrowozu.

  • 43. Data: 2012-10-20 23:31:37
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-10-19 17:37, Pawel O'Pajak pisze:> Sa tylko
    > siedzenia z przodu, ale tylne drzwi sa. To ze wzgledu na trudnosci z
    > homologacja.

    Suuuper :)

    > Nie robili crash testow, ale drzwi cieniutkie, z przodu 5
    > akumulatorow na solidnych rurach, a za nimi kabina, nie wrozy to dobrze.

    Suuuper :)

    > Przyciskany do muru dyrektor nie chcial powiedziec ile z tego jest
    > polskie, a ile sklada Chinczyk.

    Znając romet, to jest gorzej, niż w LPP: chińska myśl techniczna w
    kompletacji wg. polskiego zamawiającego. Tylko i aż tyle. Za dwa lata
    wszyscy przedstawią ten sam prototyp w kolejce po dotacje.

    Pozdr,--
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Corolla E11 4E-FE sedan '97
    Avensis T22 1CD-FTV sedan '01

  • 44. Data: 2012-10-21 18:54:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ariusz pisze tak:

    > Ani to ekologiczne, ani to samochód, ani to ekonomiczne...
    >
    > Po co robić coś takiego.

    ktoś kiedyś musi zacząć :)
    reaktory kieszonkowe nie są jeszcze dostępne.

    Wygra ten kto kupi pierwszy i ma możliwość kradzieży prądu w pracy.
    Przydała by się też funkcja ograniczania prądu ładowania dla starych
    instalacji ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 45. Data: 2012-10-22 13:10:21
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Kiedyś się przymierzałem dla żony - z powodów ekonomicznych - ale z
    > małym dieselkiem. Cena odstrasza :(

    To idź do pracy biedaku. Będzie Cię stać na "małego dizelka dla żony" hehe

  • 46. Data: 2012-10-22 13:32:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Filip,

    > To idź do pracy biedaku. Będzie Cię stać na "małego dizelka dla żony" hehe

    *PLONK!* biedaku. Hehe

    --
    Best regards,
    RoMan