  • 1. Data: 2012-10-19 05:49:18
    Temat: kupuje :D
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://otomoto.pl/bmw-330-bmw-330d-dpf-aut-C24791551
    .html
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2012-10-19 08:25:40
    Temat: Re: kupuje :D
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 05:49:18 +0200, megrims napisał(a):

    > http://otomoto.pl/bmw-330-bmw-330d-dpf-aut-C24791551
    .html

    Ciekawe kiedy ten VIN pojawi się jako bezwypadkowy :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2012-10-19 08:50:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Oct 2012, megrims wrote:

    > http://otomoto.pl/bmw-330-bmw-330d-dpf-aut-C24791551
    .html

    Czy tytuł posta stanowi "wyrażenie woli" w rozumieniu art.60 KC?
    ;P
    Uwaga, nie zaplącz się w "odstępowanie", bo to by było już
    naprawdę groźne :D, vide:
    http://kopalniawiedzy.pl/Allegro-serwis-aukcyjny-wyr
    ok-sad-samochod-Jeep-Grand-Cherokee,1798

    pzdr, Gotfryd
    (nie, to nie moje :D)

  • 4. Data: 2012-10-19 10:25:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    0yisdf9$....@4...net
    *huri_khan* napisał(-a):

    > Ciekawe kiedy ten VIN pojawi się jako bezwypadkowy :)

    Ku pamięci WBAPR91090A738877

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2012-10-19 11:26:20
    Od: tÎż

    megrims wrote:

    > http://otomoto.pl/bmw-330-bmw-330d-dpf-aut-C24791551
    .html

    Bardzo ładny, zadbany egzemplarz, zastanawiałem się nad takim przy
    ostatniej zmianie auta, ale zdecydowałem się jednak na Poloneza Trucka
    Roya, który jest autem równie szybkim i prestiżowym, a jednocześnie dużo
    bardziej praktycznym!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-10-19 12:50:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 05:49:18 +0200, megrims napisał(a):

    > http://otomoto.pl/bmw-330-bmw-330d-dpf-aut-C24791551
    .html

    Ha, ha, spadlem z krzesla :) To kolo mnie, chyba tam z ciekawosci podjade i
    spytam, czy sie kolesiowi liczba zer nie pomylila :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2012-10-19 13:02:51
    Od: "uciu" <guseva(xyz)@interia.pl>

    > Ha, ha, spadlem z krzesla :) To kolo mnie, chyba tam z ciekawosci podjade
    > spytam, czy sie kolesiowi liczba zer nie pomylila :)

    pomyśl....po co komu takie auto....

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7603 (20121019) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 8. Data: 2012-10-19 13:20:34
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-19 05:49, megrims pisze:

    > http://otomoto.pl/bmw-330-bmw-330d-dpf-aut-C24791551
    .html

    Nawet Ciebie nie stać na koła do takiego samochodu...

  • 9. Data: 2012-10-19 13:25:30
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Czy tytuł posta stanowi "wyrażenie woli" w rozumieniu art.60 KC?

    On napisał "kupuje" (on, ona, ono kupuje), a nie "kupuję" (ja kupuję).

    Robbo

  • 10. Data: 2012-10-19 13:32:31
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-19 13:25, Robbo pisze:

    > On napisał "kupuje" (on, ona, ono kupuje), a nie "kupuję" (ja kupuję).

    Ale nie napisał kto! I tu jest problem... Rozwiążesz go?