  • 1. Data: 2012-10-19 02:32:37
    Temat: PMS umarł ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    A może umarło ...

    Ostatnie pozdrowienia jakie zaliczyłem - były od Jerza gdy
    parkowałem na Włochach. Od tej pory zrobiłem dziesiąt tysięcy
    kilometrów. Byłem w Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Rzeszowie,
    Lublinie, Warszawie, Białymstoku, Tarnowie, Radomiu ....

    I nic ... i nic ...
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2012-10-19 04:09:39
    Temat: Re: PMS umarł ...
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > Włochach. Od tej pory zrobiłem dziesiąt tysięcy kilometrów. Byłem w
    > Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Rzeszowie, Lublinie, Warszawie,

    A Ty spać nie możesz?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 3. Data: 2012-10-19 13:24:28
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-19 04:09, megrims pisze:

    > A Ty spać nie możesz?

    Ubolewa, bo pije i nic... i nic...

  • 4. Data: 2012-10-20 00:29:07
    Od: PB <p...@b...pl>

    Fri, 19 Oct 2012 02:32:37 +0200, na pl.misc.samochody, "Rafał \"SP\"
    Gil" napisał(a):

> [...]
    > kilometrów. Byłem w Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Rzeszowie,
    > Lublinie, Warszawie, Białymstoku, Tarnowie, Radomiu ....

    Od lat nie wozę naklejki na aucie uzywanym na codzień. Mam ja na aucie
    do kochania, z pierwszej serii jeszcze. Czasem widuje ludzi z naklejką
    w waw, ale nie macham, bo sam nie mam, a i tradycja powoli zaginęła...

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

  • 5. Data: 2012-11-09 18:10:38
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    > Włochach. Od tej pory zrobiłem dziesiąt tysięcy kilometrów. Byłem w
    > Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Rzeszowie, Lublinie, Warszawie,

    Głupi Rafał Gil nie rozumie, kolegów na pms szuka? :)

  • 6. Data: 2012-11-09 23:57:21
    Od: scobowski <s...@i...pl>

> [...]
    > Włochach. Od tej pory zrobiłem dziesiąt tysięcy kilometrów. Byłem w
    > Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Rzeszowie, Lublinie, Warszawie,

    Bo naklejki bunkrujecie :P
    Sam se mam namalować? :D

  • 7. Data: 2012-11-10 01:18:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-09 23:57, scobowski pisze:

    > Bo naklejki bunkrujecie :P
    > Sam se mam namalować? :D

    sobie

  • 8. Data: 2012-11-10 12:00:18
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-11-10 01:18, anacron pisze:

    > sobie

    se :)

  • 9. Data: 2012-11-10 12:06:28
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-11-10 12:00, scobowski pisze:

    > se :)
    oczywiście, że se

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 10. Data: 2012-11-10 12:08:31
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    > sobie

    No widzisz. to od ciebie nie chce pozdrowień na trasie.
    Później się dziwisz :)