    From: trunek7 <kamilthrun@_NOSPAM_gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: 636 po wypadku, nie odpala
    Date: Tue, 2 Sep 2014 19:44:33 +0000 (UTC)

    Witam, zakupiłem uszkodzoną 636 z 2006r, chce spróbować swoich sił i ją
    odbudować. Jednak po pierwsze rozrusznik nie reaguje i mam urwany kabel od
    licznika(słyszałem teorię, że bez licznika nie odpali, czy to prawda?).
    Czy jest szansa odnaleźć schemat podłączenia kabli pod licznik, żebym mógł
    złożyć tą kostkę, może ktoś mógłby wysłać mi zdjęcie? Proszę o rady co
    szukać dalej, słyszałem jakieś legendy, że moduł po wypadku blokuje
    wszystkie czynności i trzeba go wymienić i usunąć błędy w komputerze
    (wiem, że podłączenie do komputera to kosztowana sprawa więc najpierw chcę
    spróbować wyeliminować pozostałe możliwości). Kolejna legenda o której
    słyszałem to immobilaizer, który blokuje wszystkie czynności. Proszę o
    jakieś rady. Dodam, że prąd dochodzi kierunki się świecą, tylna lampa
    również + klakson.