  • 31. Data: 2009-01-26 07:16:07
    Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    WIADRO pisze:

    > jaka jest definicja customa?

    Motocykl inny niz fabryczny. Przerobiony lub zbudowany od podstaw.
    Streetfightery to tez customy :)

    > czy każdy musi mieć serce V2? czy inny to profanacja?

    Silnik nie ma znaczenia. Moze byc custom na bazie MZ250 albo Triumph
    Rocket III :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 32. Data: 2009-01-26 07:21:37
    Temat: Re: &#8222;Per aspera ad astra&#8221; - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Steel+Creations" <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl> wrote in message
    z.pl...
    > Steel+Creationsnapisal

    > Pozdrawiam pana Kuczu.Jest nielicznym człowiekiem,który ma otwarte oczy i
    > szersze spojrzenie na świat.

    Przeczytawszy wszystko co napisales mozna dojsc do wniosku ze bez Twego
    dziela i opinii wyrazonej na grupie, zapewnie, nie byloby szansy poznac
    gdzie lezy linia podzialu pomiedzy slepym ciemnogrodem a ludzmi o szerokich
    choryzontach ;)
    Wracajac do meritum. czyli samego dziela: sa w nim smaczki bardzo
    przyciagajace uwage, z "ducikami" takze uwazam ze ludzie sie niecvo
    czepiaja, tym bardziej ze wydechy uznalem za najlepiej wysmakowane. Samo
    dzielo jednak, IMVHO sprawia dziwaczne wrazenie. Czy to za z powodu duzej
    ilosci blachy czy tez sposobu jej uformowania (proporcje, polaczenia
    krzywizn i linii prostych) nie sprawia to wrazenia jednej zgranej calosci.
    Pewna surowosc stylu miesza sie z polaciami pomalowanej na zloto blachy.
    Pewnie trzeba bylo zamaskowac nieco pewne pozostalosci GL1000.
    Najprawdopodobniej to wrazenie jest "zasluga" zle wykonanych fotografii
    (polecam szczegolnej uwadze ostatnia w linkowanym artykule - wyglada jakby
    sprzet byl krzywy lub pozbawiony zdluznej osi symetrii.
    Tak czy tak, bardzo chetnie bym obejrzal te maszyne na zywo
    Nie przejmowalbym sie tym jednak szczegolnie - w koncu to Twoje pierwsze
    kroki a zdobycie Wiedzy Tajemnej znakomitosciom customizingu zajelo wiele
    lat i, z pewnoscia, pare nieco nieudanych przedsiewziec.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 33. Data: 2009-01-26 15:17:59
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Steel+Creations napisał(a):
    > Kocham ten kraj.

    Ja, mimo wszystko, tez. :)

    > I tą fale krytyki na temat mojego projektu.

    Bede wredny i zlosliwy - jak na nauczyciecla, to popelniasz zbyt wiele
    bledow gramatycznych i interpunkcyjnych ;)

    > Tu drucik a tam sprężynka.Bez komentarza.

    A dlaczego? Skoro wlasnie to wzbudzilo najwiecej kontrowersji?
    Mnie tam miedziany (koniecznie!) drucik na bandazu wydechu baaardzo
    pasuje. Jaki i nie widze zagrozenia dla potencjalnego ojcostwa jezdzca w
    sprezynie tylnego zawieszenia widocznej pomiedzy dwoma polsiedzeniami. ;)

    > A w jakim kontekscie "zniszczyłem" pieknego
    > GL 1000? Posiadałem kilka sztuk tego modelu ale żadnego nie
    > zniszczyłem.Proszę o uzasadnienie.

    O ile rozumiem intencje krytyka, to chodzilo o zmniejszenie swiatowego
    stanu orginalnych GL1000 o jeden egzemplarz. ;)
    BTW jezeli moge wyrazic swoja krytyczna opinie, to razi mnie kontrast
    pomiedzy lewym ramieniem wahacza, a orginalnym prawym.
    I zeby nie bylo - nie jestem milosnikiem symetrii, a wrecz przeciwnie ;)

  • 34. Data: 2009-01-26 15:18:50
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Motocykl inny niz fabryczny. Przerobiony lub zbudowany od podstaw.
    > Streetfightery to tez customy :)

    > Silnik nie ma znaczenia. Moze byc custom na bazie MZ250 albo Triumph
    > Rocket III :)

    Kuuuczuuuu... Moge byc dumny, ze cenisz i szanujesz moja prace? ;)

  • 35. Data: 2009-01-26 15:51:02
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > 95 na 100 osób stwierdziło,iz "ten drucik" jest paskudny.Ale to
    > tak ma byc i tyle.Całe szczęście,że nie wszystkim projekt
    > podoba sie.To byłby dramat.

    Zaraz zaraz, jakie 95 osób? To tylko ja tak stwierdziłem ;)
    Drucik, jak drucik, swoje zadanie spełnia, kolor też pasuje
    ale... niech będzie że się czepiam ;). Stalowa opaska fabryczna
    może i by nie pasowała ale wycięty pasek z blachy miedzianej...
    to by mi się bardziej widziało i widać by było że ten szczegół
    też twórca dopieścił. Ja nie twierdze, że drut nie działa, tylko
    moim skromnym zdaniem nie pasuje stylistycznie do motocykla i
    trochę razi w porównaniu z pozostałymi elementami w które poszło
    tyle pracy.

    >"Ten człowiek jest wolny, który żyje dla siebie, a nie dla
    >innych".Ja robie to dla siebie.Jak podoba sie -fajnie,jak nie
    >podoba sie-tez fajnie.

    A ja odniosłem wrażenie po twoich wypowiedziach, że właśnie nie
    fajnie że zwróciłem uwagę.

    >Bo to w zasadzie nie ma znaczenia.Jak nudno by było jak by
    >wszystkim podobało sie to samo.Katastroficzna
    >wizja.Brrrrrrr......Budujac go ostatnią rzeczą na jaka zwracałem
    >uwagę to jego praktyczność.Więc nie ma co szukać tego co tam nie
    >ma. Zreaszta jak w wiekszości tego typu konstrukcjach.

    Z tym się zgadzam, sam zresztą napisałeś ze drucika nie ruszasz
    bo pęknie, kwintesencja niepraktyczności ;)

    > Kasa juz jest i projekt w zasadzie jest rozebrany i
    > poprawiany.Na Mainz bedzie gotowy.Tam nie może być tandety i
    > niedociagnięć.

    Trzymam kciuki mimo drucika ;) Chociaż sam styl do mnie nie
    przemawia to doceniam i szanuję ogrom pracy wsadzony w maszynę

    P.S. W kraju nad Wisłą czasem docenia się pracę mimo że gust
    spaczony i nie nadąża za trendami z zagranicy ;)

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 36. Data: 2009-01-27 06:57:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    zbigi pisze:

    > Kuuuczuuuu... Moge byc dumny, ze cenisz i szanujesz moja prace? ;)

    Mowisz o tym swoim smietniku z wydechami od Poloneza ? ;)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 37. Data: 2009-01-28 01:45:35
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Mowisz o tym swoim smietniku z wydechami od Poloneza ? ;)

    Ty, tyy, tyyyy... Ugh!... Napluje ci na te twoja sztywna padake we
    Wleniu! Albo jeszcze lepiej - zabiore ci poranny jogurcik - ty zly
    rokersie ty :P

  • 38. Data: 2009-01-28 07:13:01
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    zbigi pisze:

    > Ty, tyy, tyyyy... Ugh!... Napluje ci na te twoja sztywna padake we
    > Wleniu!

    Uwazaj zebys sobie nie wyklul oka moja nowa wysoka kierownica :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 39. Data: 2009-01-28 15:22:43
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >Ty, tyy, tyyyy... Ugh!... Napluje ci na te twoja sztywna padake we
    >Wleniu! Albo jeszcze lepiej - zabiore ci poranny jogurcik - ty zly
    >rokersie ty :P

    Piss on hd?:)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 40. Data: 2009-04-21 10:59:53
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    Troche zdjec z Mistrzostw Europy Customow w Maintz:
    http://www.rockers.webd.pl/news.php?readmore=299#com
    ments
    http://www.rockers.webd.pl/photogallery.php?album_id
    =79