  • 41. Data: 2011-07-16 10:10:51
    Temat: Re: A jednak si? da...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Na to co twierdzisz.

    Że zarządca ma obowiązek utrzymania drogi, czy że gołoledź nie jest
    prawidłowym stanem tejże?

    > Ale podstawy na swoje twierdzenia nie podajesz ..

    On też nie.
    A jakoś przyjąłeś gadaninę za prawo.

    > coz chcesz - przetargi zastapily rachunek ekonomiczny ..

    Nie chodzi o przetargi, tylko o kolejność.
    Już nie raz mówiłem że pensje powinny być wypłacane jako ostatnie, po
    skończeniu roboty.
    Od kierownika danej drogi do prezydenta kraju włącznie.

    Znaczy - dopóki ostatni kawałek drogi nie został prawidłowo utrzymany, bo
    kasy nie starczyło - to pensji nie ma.
    Od razu by się możliwości znalazły.

  • 42. Data: 2011-07-16 11:06:22
    Temat: Re: A jednak się da...
    Od: "xs" <x...@g...pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Byla 5 rano. Ciemna noc.
    > Czy to znaczy ze kazdy kierowca jadac droga ktora wyglada na sucha i
    > przyczepna bedzie uwolniony od zarzutow jak wjedzie w niespodziewana
    > gololedz, lod w koleinach, koniec sektora odsniezania czy nawiew
    > sniegu z pola ?

    Ja jechalem pod koniec marca 2 lata temu w trase 300km, temperatura +6-7*C,
    godzina juz popoludniowa, sniegu na drogach czy goledzi nie bylo od dobrego
    miesiaca, przez 200km drogi czarne i suchutenkie, nawet w lasach juz sniegu
    dawno nie ma i nagle na drodze wojewodzkiej jadac spokojnie na piatce w
    okolicach 90km/h praktycznie w ulamek sekundy zlapala mnie odcinka, po
    zdjeciu nogi z gazu i delikatnego nacisniecia hamulca od razu blokada
    wszystkich 4 kol (abs`u u mnie niet), totalne lodowisko na dystansie okolo
    400-500m, nic nie jechalo w zasiegu wzroku, a mimo wszystko bylem totalnie
    zesrany, bo gdyby to byl zakret to bym sie rozsmarowal na drzewie, a tak
    przejechalem ten odcinek z dusza na ramieniu nie zmieniajac ani kierunku ani
    predkosci. Teraz pytania jak moglem przewidziec takie warunki na drodze jak
    od miesiaca nie bylo sniegu i goledzi, temperatura grubo na plusie, godzina
    popoludniowa, w lasach tez juz sucho, a tu nagle taki zonk. Ch wie co tam
    bylo, ze taka szklanka. Wojewodztwo Lubuskie, droga na Strzelce Krajenskie
    bodajze, prostu odcinek z drzewami przy drodze, nie las.

  • 43. Data: 2011-07-17 17:38:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Jul 2011 10:58:37 +0200, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    >Teraz się okazało, że to zarządca drogi się nie wykazał.

    Nie wykazał się. Ale to nie oznacza, że w następną zimę w tym samym
    miejscu nie będzie gołoledzi. Będzie, bo nikt tej drogi ani
    oczyszczalni nie przebuduje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 44. Data: 2011-07-17 17:39:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Jul 2011 10:59:50 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Wiesz, że 30 ze stosowną informacją wcale by nie było złe do czasu
    >rozwiązania problemu?

    Jakiego rozwiązania? Postawienie 30 to własnie będzie rozwiązanie. O
    ile jakiekolwiek bedzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280