  • 1. Data: 2011-07-13 11:08:33
    Temat: Re: Jakie nowe auto do 35 - 40 000 zł - (dawno nie było)
    Od: "Matmir" <m...@p...onet.pl>

    Chevrolet Aveo sedan. Teraz zdaje się są jakieś obniżki, więc można kupić dość
    tanio.

  • 2. Data: 2011-07-13 11:57:29
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 13 Lip, 11:08, "Matmir" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Chevrolet Aveo sedan. Teraz zdaje się są jakieś obniżki, więc można kupić dość
    > tanio.

    Ze słów fadera wynika, że Aveo droższe niż Thalia przy podobnym
    wyposażeniu.

    Czy możecie o którymś aucie z tej półki powiedzieć:
    "To tanie solidne auto. Nie psuje się, jest niedrogie w eksploatacji i
    ogólnie polecam, bo jeżdzę/sąsiad jeździ i chwali."

    A ja widzę jeszcze Dustera. IMO - to może być ciekawa alternatywa
    względem Thalii, tyle, że ekonomia jazdy nieco gorsza.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    CR-V

  • 3. Data: 2011-07-13 16:53:59
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "lelec" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Czy możecie o którymś aucie z tej półki powiedzieć:
    >"To tanie solidne auto. Nie psuje się, jest niedrogie w eksploatacji i
    >ogólnie polecam, bo jeżdzę/sąsiad jeździ i chwali."

    O każdym pospolitym.
    Wszystkie samochody popularne są robione globalnie
    Marki inne , a składniki wspólne, światowe.
    Ktoś te miliony dupowozów eksploatuje.
    To, czy sąsiad jeździ nie ma żadnego znaczenia
    Każde urządzenie techniczne może się zepsuć.
    Istotna jest sprawność i dostępność serwisu w Twojej okolicy.
    Istotna jest "elektroniczność" auta, by z byle duperelą nie trzeba było
    lawety.

  • 4. Data: 2011-07-14 10:48:27
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 13 Lip, 16:53, "!sp" <s...@a...er> wrote:
> [...]
    > Istotna jest sprawność i dostępność serwisu w Twojej okolicy.
    > Istotna jest "elektroniczność"  auta, by z byle duperelą nie trzeba było

    Zgadza się, ale jakoś wolę Hondę, Toyotę czy nawet VW, niż pojazd
    cytryny, renówki, peżoty czy temu podobne

    awaria = nerwy + strata czasu + strata kasy
    honda = "nie mam numeru do mechanika w komórce"

    Oczywiście trafiają się super egzemplarze czy bardziej udane modele w
    każdej marce, oby jak najczęściej.

    bdw: Fader podpisał umowę na najbardziej wypasioną Thalię z
    metalikiem, hakiem i chyba oponami zimowymi, w cenie średniej opcji, z
    odbiorem za tydzień.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    CR-V

  • 5. Data: 2011-07-19 12:26:35
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "lelec" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    >Zgadza się, ale jakoś wolę Hondę, Toyotę czy nawet VW, niż pojazd
    >cytryny, renówki, peżoty czy temu podobne

    To historyczne zaszłości

    >bdw: Fader podpisał umowę na najbardziej wypasioną Thalię z

    I chyba wybrał najlepiej jak mógł.