  • 1. Data: 2008-07-28 12:23:41
    Temat: AC-X Szcz.
    Od: "Krzysztof \"at\" L." <k...@x...pl>

    Witam Szanownych,
    Czy ktos wie moze cos wiecej o AC-X w Szczecinie? Z kim tam mozna sie
    powymieniac i kto dochodzi swiatlem?
    Ewentualnie 'tania' transmisja do PIX lub cos podobne w Poznaniu. Moja
    lokalka to Stargard Szczecinski, kawal drogi do PZN, ale z tego co sie
    orientuje w Szczecinie nie ma prawie nic w PAZIMie.

    Pozdrawiam,
    K. Lewandowski
    X-COM Partners

  • 2. Data: 2008-07-28 12:38:41
    Temat: Re: AC-X Szcz.
    Od: Marcin Gryga <m...@g...net>

    Krzysztof "at" L. wrote:
> [...]
    > lokalka to Stargard Szczecinski, kawal drogi do PZN, ale z tego co sie
    > orientuje w Szczecinie nie ma prawie nic w PAZIMie.

    Hej

    www.ac-x.pl :

    #

    # Szczecin

    * ESPOL
    * Global Connect
    * Image Electronics

    Pzdr. :]

  • 3. Data: 2008-07-28 13:15:09
    Od: "Andrzej J." <a...@l...pl>

    Dnia 28.07.2008 Marcin Gryga <m...@g...net> napisał/a:
    > Krzysztof "at" L. wrote:
    > www.ac-x.pl :

    Średnio aktualna jest ta lista. Ja korzystam z ACX od niemal ośmiu
    miesięcy, a nadal mnie nie wprowadzili na listę.

    Andrzej Jagieło.

  • 4. Data: 2008-07-28 16:08:36
    Od: "Krzysztof \"at\" L." <k...@x...pl>

    Marcin Gryga pisze:

    > Hej
    >
    > www.ac-x.pl :
    >
    > #
    >

    > # Szczecin
    >
    > * ESPOL
    > * Global Connect
    > * Image Electronics
    >

    > Pzdr. :]

    No tak, tyle na www to juz dawno widzialem ;) Dlatego zapytuje, bo sie
    wystraszylem ;)

  • 5. Data: 2008-07-29 00:40:02
    Od: robert <r...@r...org.pl>

    On 5768-11-25 15:15:09 +0200, "Andrzej J." <a...@l...pl> said:

    > Średnio aktualna jest ta lista. Ja korzystam z ACX od niemal ośmiu
    > miesięcy, a nadal mnie nie wprowadzili na listę.

    a ta strona się aktualizuje? a tak, ostatnio statystyki wycieli [-8

    -j.

  • 6. Data: 2008-07-29 23:10:11
    Od: Andrzej Karpinski <k...@f...xdata.lublin.pl>

    > a ta strona się aktualizuje? a tak, ostatnio statystyki wycieli [-8

    ruch do crowleja tez? ;)

    k.

  • 7. Data: 2008-08-17 12:19:12
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Andrzej Karpinski pisze:

    > ruch do crowleja tez? ;)
    >
    > k.

    Sadzac po ostatnich problemach z Crowley'em w Lodzi, to w AC-X Lodz
    chyba naprawde wycieli ruch do tego operatora. ;)