  • 1. Data: 2008-07-22 18:33:51
    Temat: Warszawa - swiatlowody
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Pytanie zadaje z czystej ciekawosci.

    Czy orientujecie, kto oprocz TP, Netii, TK Telekom ma wlasne swiatlowody w
    stolicy?

    Dziekuje za wszelkie informacje w temacie.

  • 2. Data: 2008-07-22 18:53:16
    Temat: Re: Warszawa - swiatlowody
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    ttt pisze:
    > Czy orientujecie, kto oprocz TP, Netii, TK Telekom ma wlasne swiatlowody w
    > stolicy?

    afaik atman

  • 3. Data: 2008-07-22 19:10:31
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    ttt <t...@n...pl> wrote:
    > Pytanie zadaje z czystej ciekawosci.
    >
    > Czy orientujecie, kto oprocz TP, Netii, TK Telekom ma wlasne swiatlowody w
    > stolicy?

    - ATMAN
    - NASK
    - GTS(?)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 4. Data: 2008-07-22 19:19:34
    Od: robert <r...@r...org.pl>

    On 5768-11-19 21:10:31 +0200, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> said:

    > - ATMAN
    > - NASK
    > - GTS(?)

    edukacja (ICM, PIONIER), UPC, Aster... i pewnie wielu innych.

    -j.

  • 5. Data: 2008-07-22 20:00:37
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    robert pisze:
    > edukacja (ICM, PIONIER), UPC, Aster... i pewnie wielu innych.

    afaik to UPC nie ma swoich wlokien

  • 6. Data: 2008-07-22 21:04:40
    Od: robert <r...@r...org.pl>

    On 5768-11-19 22:00:37 +0200, "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom> said:

    > afaik to UPC nie ma swoich wlokien

    serio serio? to znaczy, że jak?

    -j.

  • 7. Data: 2008-07-23 00:59:26
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Marcin J. Kowalczyk napisał:

    > afaik to UPC nie ma swoich wlokien

    Nie znam realiów, ale jakoś nie wierzę...

    --
    TOM

  • 8. Data: 2008-07-23 02:07:21
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Tomasz Śląski pisze:
    > Nie znam realiów, ale jakoś nie wierzę...

    Ja tam wierze, Marcin pracuje w UPC...

    ...ale w Holandii :]

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 9. Data: 2008-07-23 07:43:14
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    robert napisał(a):

    > edukacja (ICM, PIONIER), UPC, Aster... i pewnie wielu innych.
    >
    > -j.

    Exatel.

    wer

  • 10. Data: 2008-07-23 10:34:07
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ttt <t...@n...pl> napisał(a):

    > Pytanie zadaje z czystej ciekawosci.
    >
    > Czy orientujecie, kto oprocz TP, Netii, TK Telekom ma wlasne swiatlowody w
    > stolicy?
    >
    > Dziekuje za wszelkie informacje w temacie.

    Ja bym jeszcze do listy dodal:

    RWE Stoen, IT S.A., cos ma w Warszawie PERN,

    Pozdrawiam
    Marek