  • Data: 2016-09-30 17:35:34
    Temat: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę kupić telefon, jaki lepszy wyświetlacz:
    - IPS TFT obecny w przeważającej części smartfonów na obecnym
    rynku, czy
    - Super AMOLED (chyba tylko w Samsung'ach?)?

    Już wiem, że AMOLED ma takie przewagi:
    wyraziste kolory,
    jeżeli czarny kolor przeważa na ekranie wówczas oszczędza energię
    (zapalają się tylko te piksele co trzeba)

    Ale facet mi powiedział że ponoć AMOLED widać słabiej w jasnym
    słońcu, niż IPS, prawda to?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/