  • Data: 2016-10-01 23:07:09
    Temat: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym z półek wyższych ciut nieco produkty innych producentów
    > też mają ładny ekran i żwawe kolory, pomimo że prawdopodobnie to
    > tylko IPS, np Huawei, Sony, LG

    Dlatego wg mnie nie ma co traktowac rodzaju wyswietlacza jako jedynego
    kryterium. Oczywiscie jest to wazny parametr, ale dla wielu osob moze
    sie okazac, ze wazniejszy bedzie slot SD, wymienna bateria, pojemnosc
    baterii, wodoszczelnosc, dual SIM, lepszy aparat, itd.
    Ostatnio jednym z atutow flagowcow m.in. Samsunga sa aktualizacje
    bezpieczenstwa niezalezne od aktualizacji systemu. Ten "straszliwy"
    Stagefright juz dosc dawno temu przestal robic wraznie na S5.

    Ba, wychodza jeszcze inne ciekawe kwiatki, niestety czesto juz po
    zakupie: niby S5 i S5 neo sa do siebie bardzo podobne ale:
    -S5 neo jest wyraznie wolniejszy, wychodzi to m.in. w korzystaniu z
    Cardboard
    -aparat nie ma trybu nocnego, co znaczaco wplywa na jakosc zdjec w
    trudnych warunkach
    -nie ma opcji roaming krajowy niezaleznie od roamingu zagranicznego
    -nie ma funkcji screen mirroring

    Ile chcesz wydac na telefon?