  • 1. Data: 2017-01-05 15:57:23
    Temat: AMOLED i oszczędność prądu na czarno?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Powiedzcie proszę tu jakie są Wasze doświadczenia z AMOLED'ami
    i ich słynną oszczędnością energii przy wybraniu czarnego tematu
    graficznego?
    Ponieważ mam decyzję jaki wziąć nowy smartfon, do podjęcia, a
    jakoś dotąd omijały mnie produkty Samsunga ;)
    Jeszcze rok temu prawie mnie Pan w salonie namówił do j5, ale
    wreszcie przeważyła Aqua-m4, której wyświetlacz ładnie wyświetla,
    ma głęboką czerń, ale mimo wszystko to IPS,
    i w ogóle wyświetlacze mnie frustrują tym jak szybko POŁYKAJĄ
    BATERIĘ: rzeczona Aqua może leżeć odłogiem 2-3 dni, potem biorę
    ją w rękę, ma prawie full baterii, pobawię się ze trzy godziny i
    baterii prawie niema.
    Potem patrzę na statystykę baterii i jednak dużo ponad połowę
    połknął EKRAN!

    AMOLED przy czarnych pikselach powinien brać zero, biorą prąd
    tylko te piksele które zapaliły się, a ponieważ lubię tematy
    oszczędne graficznie, eleganckie, to spodziewam się po AMOLED'zie
    pewnego przełomu i już zapalam się na j7 obecnie :)

    Ale czy słusznie, jak wielka jest moja naiwność? ;)

    --
    How...

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2017-01-05 16:17:12
    Temat: Re: AMOLED i oszczędność prądu na czarno?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > pewnego przełomu i już zapalam się na j7 obecnie :)

    >Ale czy słusznie, jak wielka jest moja naiwność? ;)

    Wielka jest, ale to na podstawie S4.

    Zre bateria jak glupi, a wcale nie wiadomo na co ...

    J.

  • 3. Data: 2017-01-05 18:01:42
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-01-05 16:17, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup

    > Wielka jest, ale to na podstawie S4.
    >
    > Zre bateria jak glupi, a wcale nie wiadomo na co ...

    dla własnej wiedzy polecam "GSam Battery Monitor" :)

  • 4. Data: 2017-01-05 18:06:53
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 05.01.2017 o 16:17, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup

    > Wielka jest, ale to na podstawie S4.
    >
    > Zre bateria jak glupi, a wcale nie wiadomo na co ...

    S2 - S3 - S4 te same objawy, zmiana na Xpieria Z2 i zapomniałem co to
    ładowarka :) stamina to jednak potęga.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 5. Data: 2017-01-05 18:09:14
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    AL <a...@s...tam.pl> Wrote in message:

    > dla własnej wiedzy polecam "GSam Battery Monitor" :)

    Ale to możesz polecić komuś kto już ma telefon z AMOLED, a ja
    dopiero rozważam kupienie takiego ;)
    Proszę o dalsze podzielenia się własnymi obserwacjami :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 6. Data: 2017-01-05 18:31:46
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Chris <x...@x...xxx> Wrote in message:
    > S2 - S3 - S4 te same objawy, zmiana na Xpieria Z2 i zapomniałem co to
    > ładowarka :) stamina to jednak potęga.

    Ale właśnie o Xperii AquaM4 powyżej mówię, Stamina jest dobra ale
    ona działa głównie przy wyłączonym wyświetlaczu (dba o
    wakelock'i,
    ale przecież np moduł Xposed pt Geenify może robić to na każdym
    telefonie z ROOT'em),
    a sam wyświetlacz żre energię na potęgę!

    Przy AMOLED jakby mieć połowę pikseli wyłączonych w każdej
    sytuacji (raz te raz inne) to spodziewam się że ekran by żarł o
    połowę mniej prądu. Ale w praktyce?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 7. Data: 2017-01-05 18:46:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-01-05 16:17, J.F. wrote:

    >dla własnej wiedzy polecam "GSam Battery Monitor" :)

    G* daje, sie dowiaduje ze "uslugi google play" zezarly 34%, "System
    Android" 18%, "Kernel" 7%, "zegar" 2.5%, a inne to ponizej 1%.

    w innej tabelce - telefon 13%, ekran 8%, GSM Radio 1%, wifi 6%, a
    aplikacje 70%.

    Przydatny to wykres z nalozonym CPU - widac, ze procesor byl
    obciazony. O ile to prawda.

    Przywiesil sie jakis proces, ale ktory i dlaczego ...

    Po wylaczeniu i wlaczeniu jest lepiej, ale wkrotce sie psuje ... mam i
    drugi, tam zrobilem reset fabryczny i zaczalem jeszcze raz, na razie
    jest dobrze ... ale malo aplikacji.

    J.

  • 8. Data: 2017-01-05 19:00:38
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > w innej tabelce - telefon 13%, ekran 8%, GSM Radio 1%, wifi 6%, a
    > aplikacje 70%.

    Ekran 8% to bardzo ładny wynik, przydałby się taki w mojej Xperii :)

    Ale jeszcze powódź jak często był włączany ekran?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 9. Data: 2017-01-05 19:03:54
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Yerine Ictimai <i...@y...ru> Wrote in message:
    > Ale jeszcze powódź jak często był włączany ekran?

    "Powiedz" zamiast powodzi (Swype) :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 10. Data: 2017-01-05 19:31:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.01.2017 o 18:31, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    >
    > Przy AMOLED jakby mieć połowę pikseli wyłączonych w każdej
    > sytuacji (raz te raz inne) to spodziewam się że ekran by żarł o
    niema różnicy. gdyby była istotna, to producent tego ekranu byłby super
    bogaty, albo opanował rynek. ja się obawiam, że nawet gadżety typu
    godzina na zablokowanym amoledzie mocno zjadają baterie.
    ToMasz