  • 11. Data: 2017-01-05 19:55:31
    Temat: Re: AMOLED i oszczędność prądu na czarno?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    >Ekran 8% to bardzo ładny wynik, przydałby się taki w mojej Xperii :)

    Taa, ladny wynik, w 5h zzarlo baterie, a na dobra sprawe to w 2h
    zzarlo jej 70%.

    >Ale jeszcze powódź jak często był włączany ekran?

    W zasadzie wcale nie byl :-)
    moment na uruchomienie janosika, potem ktos zadzwonil ... no to numer
    pokazal.

    O, Gsam sie przydaje - drugi telefon - 12% baterii zuzyte w 11h.

    5% energii poszlo na ekran, ktory byl wlaczony ... 4 minuty.
    Tzn 0.05 z tych 12%, nie prawie polowa, czyli jesli dobrze licze, to
    sam ekran wydoilby baterie po 11h swiecenia.

    Moze to i dobry wynik, ale ekranowi zazwyczaj towarzyszy jeszcze cos
    ... no i bateria zaraz zniknie.

    J.

  • 12. Data: 2017-01-05 20:18:05
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-01-05 19:55, J.F. wrote:
> [...]
    > ekran wydoilby baterie po 11h swiecenia.
    >
    > Moze to i dobry wynik, ale ekranowi zazwyczaj towarzyszy jeszcze cos ...

    na 20godz. od ostatniego naładowania, wciąż mam baterie 76%, przy czym:
    - transmisja danych lub WiFi ciągle włączone,
    - BT ciągle włączone - podłączone non stop ze smart bandem + przy
    wejściu do auta i wykryciu BT z radia automatycznie podłącza się do
    systemu głośnomówiącego + w tle telefonu załącza się yanosik (system
    Xperia Smart Connect)

    Od ostatniego naładowania:
    - ekran włączony przez 5h 11min
    - rozmowy suma: 13min

    Najwięcej zeżarło baterię GooglePlay (36%), system Android 20%, telefon
    (8%), Ekran 7%, stan gotowości (5%), Launcher (4%), Yanosik 2%
    NewsGroup 2%,

    Wg przewidywań, bateria wystarczy jeszcze przez 37h 17min (Stamina) lub
    244h 15min (Ultra Stamina)

    Xperia Z3 compact

  • 13. Data: 2017-01-05 20:41:24
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    AL <a...@s...tam.pl> Wrote in message:
> [...]
    > NewsGroup 2%,
    >
    > Wg przewidywań, bateria wystarczy jeszcze przez 37h 17min (Stamina) lub

    Ale może to dlatego że compact na mały ekran?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 14. Data: 2017-01-05 20:58:04
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > O, Gsam sie przydaje - drugi telefon - 12% baterii zuzyte w 11h.

    Jak rozumiem, z AMOLED także?

> [...]
    > sam ekran wydoilby baterie po 11h swiecenia.
    >
    > Moze to i dobry wynik, ale ekranowi zazwyczaj towarzyszy jeszcze cos

    A weź zROOTuj, zainstaluj Xposed i Geenify, Wakelocks (żeby
    zdiagnozować co bo budzi z deepSleep), TitaniumBackup żeby
    zdefiniować "labels" z listą aplikacji które zamrozisz/odmrozisz
    jednym kliknięciem widżeta w dowolnej chwili (wszelkie Google, w
    tym Services i inne), zdebloat'uj system,
    i zobaczymy wtedy jak żre!!! :)

    Ponieważ Samsung chyba słynie z zapychania Androidów w swych
    telefonach różnym badziewiem jak mało kto, które i żre baterię, i
    szpieguje, i inne uprawia rzeczy których ludź nie lubi
    raczej

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 15. Data: 2017-01-08 01:21:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Jan 2017 15:57:23 +0100 (CET), Yerine Ictimai
    <i...@y...ru> wrote:
    > AMOLED przy czarnych pikselach powinien brać zero, biorą prąd

    Ale.i tak świeci. Jak w ciemnosci wyswietle czarny obrazek to i tak
    ekran ma poswiate (sgs2}.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2017-01-08 01:24:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Jan 2017 18:46:14 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > G* daje, sie dowiaduje ze "uslugi google play" zezarly 34%, "System
    > Android" 18%, "Kernel" 7%, "zegar" 2.5%, a inne to ponizej 1%.

    Zrjada bo nie jest usypiany, coś trzyma wakelocka. Co mowi cat
    /proc/uptime?

    --
    Marek

  • 17. Data: 2017-01-08 20:30:58
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-01-08 o 01:21, Marek pisze:

    > Ale.i tak świeci. Jak w ciemnosci wyswietle czarny obrazek to i tak
    > ekran ma poswiate (sgs2}.

    Tak na marginesie AMOLED, jaki posiadasz jest ulepszoną wersją OLED.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/AMOLED

    Zgodnie z opisem zasady działania OLED:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Organiczna_dioda_elekt
    roluminescencyjna

    kolor czarny nie pobiera prądu. Diody stanowiące piksele wyświetlacza po
    prostu nie świecą dając czerń. Tak więc poświata jaką obserwujesz to
    albo wynik dyspersji/wewnętrznych odbić światła w szkle od innych
    jaśniejszych pikseli (jeśli występują), albo telefon z jakiegoś względu
    (nakładka producenta?) nie wyświetla czarnego koloru lub aplikacja, w
    jakiej oglądasz obrazek, sztucznie podnosi jaskrawość.

    Sprawdziłem u siebie w Nexusie 6p, też Amoled. Kolor czarny jest czarny
    absolutnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 18. Data: 2017-01-08 21:51:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Jan 2017 01:24:53 +0100, Marek napisał(a):
    > On Thu, 5 Jan 2017 18:46:14 +0100, "J.F."
    >
    > Zrjada bo nie jest usypiany, coś trzyma wakelocka. Co mowi cat
    > /proc/uptime?

    A co ma mowic, 45 tys i 24 tys.
    Nadal nie wiem co zzera.

    to drugie to czas idle ?
    Na drugim telefonie 367 i 92 tys ... a to oszczedny telefon.

    J.

  • 19. Data: 2017-01-08 22:59:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > A możecie to jakoś sprawdzić, zmierzyć właściwymi apkami? (Prośba
    > do posiadaczy Samsung'ów)

    apkami nie zmierzysz. te typy tak mają. ale ja się kiedys poświęce i
    przylutuje kabelki, zeby dokonać prawdziwych pomiarów. jak jakiś
    porządek na warsztacie zrobie...
    ToMasz

  • 20. Data: 2017-01-08 23:16:12
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> Wrote in message:

    > apkami nie zmierzysz. te typy tak mają. ale ja się kiedys poświęce i
    > przylutuje kabelki, zeby dokonać prawdziwych pomiarów. jak jakiś
    > porządek na warsztacie zrobie...

    Wow, to byłby jakiś rzeczywisty krok w tych wirtualnych dyskusjach!
    Pozdrawiam serdecznie i trzymamy kciuki! :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/