  • 1. Data: 2017-01-05 00:42:00
    Temat: https://www.zarejestrujnumer.pl/
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Może to kogoś zainteresuje. Dają BONUS.

    Masz 30 dni na wykorzystanie bonusu 1000zł środków promocyjnych na
    rozmowy i SMSy do wszystkich
    + 100GB internetu. <https://www.zarejestrujnumer.pl/#>

    Zgodnie z regulaminem promocji ,,Bonus za rejestrację" z dnia 1.01.2017
    na włączenie bonusu masz 60 dni od zarejestrowania się

    https://www.zarejestrujnumer.pl/

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-01-05 20:17:04
    Temat: Re: https://www.zarejestrujnumer.pl/
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 00:42, Animka pisze:
> [...]
    > Zgodnie z regulaminem promocji ,,Bonus za rejestrację" z dnia 1.01.2017
    > na włączenie bonusu masz 60 dni od zarejestrowania się

    można zarejestrować numer z dowolnej sieci?

    Mam kilka darmowych starterów, które miałem wykorzystać w Play ale
    zrobili ograniczenie do 3 rejestracji i wszystko szlag trafił.

  • 3. Data: 2017-01-05 20:28:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 00:42, Animka pisze:
    > https://www.zarejestrujnumer.pl/

    Ale co to za nowina?

    Wszyscy dają jakiś tam bonus którego normalny człowiek w miesiąc nie
    wykorzysta.
    A później co? Następny starter?
    Szkoda życia.

  • 4. Data: 2017-01-06 01:12:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-01-05 o 20:17, PlaMa pisze:

    > można zarejestrować numer z dowolnej sieci?
    >
    > Mam kilka darmowych starterów, które miałem wykorzystać w Play ale
    > zrobili ograniczenie do 3 rejestracji i wszystko szlag trafił.
    Chyba musisz zarejestrować w konkretnej sieci i dopiero przenieść numer.
    Tam na stronach jest napisane co i jak.

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-01-06 01:13:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-01-05 o 20:28, z pisze:

    > Ale co to za nowina?
    >
    > Wszyscy dają jakiś tam bonus którego normalny człowiek w miesiąc nie
    > wykorzysta.
    > A później co? Następny starter?
    > Szkoda życia.

    Mnie tam w Virgin żadnego bonusu nie dali.

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-01-06 01:31:49
    Temat: Re: https://www.zarejestrujCHUJA.w.zydopolu/
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Animka wrote:
    > Może to kogoś zainteresuje

    Ty; piczkowaczkataczka, namydlij sie !

    KURWA JEBANA RASA tu NIE JEST KOMERCJA,
    wypierdalaj stad z takimi CHUJOSTWAMI !

    Co za kurwa popierdolone NIEDOJDY w tym
    zydopolu najprawdopodobniej homoMONGO !

    --
    ???

  • 7. Data: 2017-01-06 11:23:09
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 20:28, z pisze:

    > Ale co to za nowina?
    > Wszyscy dają jakiś tam bonus którego normalny człowiek w miesiąc nie
> [...]

    Nowina to możliwość uruchomienia bonusa po lutym (60 dni).
    Mnie to zainteresowało :)
    Mam kilka darmowych starterów od Play i w opcji gdy bonus można
    uruchomić w ciągu 60 dni daje to 2-3 miechy darmowego neta w komórce.

  • 8. Data: 2017-01-06 21:22:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-06 o 11:23, PlaMa pisze:
> [...]
    > Mam kilka darmowych starterów od Play i w opcji gdy bonus można
    > uruchomić w ciągu 60 dni daje to 2-3 miechy darmowego neta w komórce.

    A co po marcu? :-)
    Nie ma nic za darmo. Nie stać mnie na takie druciarstwo ;-)

  • 9. Data: 2017-01-06 22:23:54
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-01-06 o 21:22, z pisze:

    > A co po marcu? :-)
    > Nie ma nic za darmo. Nie stać mnie na takie druciarstwo ;-)

    Potrójnie się z Tobą nie zgadzam:
    1 - po kwietniu nie po marcu
    2 - jak nie ma to ile to kosztuje?
    3 - jakie druciarstwo? Idziesz do play, rejestrujesz 3 karty, po czym
    idziesz do salonu Orange obok i przenosisz numer po czym aktywujesz
    bonus na 1 karcie, po 30 dniach aktywujesz na drugiej karcie po 59
    dniach na 3 karcie.

    Co w tym skomplikowanego?

  • 10. Data: 2017-01-06 23:39:09

    W dniu 2017-01-06 o 22:23, PlaMa pisze:
    > Co w tym skomplikowanego?

    Na ile wyceniasz godzinę swojej pracy i ekwiwalent za zajmowanie cennego
    czasu swojego wypoczynku? :-)

    Dobra. Nie będę się znęcał. Kiedyś jak byłem młody i kawaler też miałem
    na kartę :-)