  • 1. Data: 2015-05-07 00:40:42
    Temat: ANALOG DEVICES
    Od: s...@g...com

    Hmm.., Produkty OK, no i sensownie do pewnego czasu promowane.. Nie tylko chodzi o
    promocję/marketing. Na takie bździągwy dają się nabierać nowicjusze, bądź nędznie
    opłacani wykładowcy/pracownicy swojego czasu naprawdę WYŻszych uczelni.

    Jest późno, trza iść się wyspać. Jutro pokażę jakie farmazony tam walą.

    A przejajcem będą bzdury jakie wiypisują application inżyniery z TI.

    Do jutra (AFE 5801),

    Stachu

  • 2. Data: 2015-05-07 13:49:07
    Temat: Re: ANALOG DEVICES
    Od: Paweł Sujkowski <s...@n...com>

    W dniu 07.05.2015 o 00:40, s...@g...com pisze:
> [...]
    opłacani wykładowcy/pracownicy swojego czasu naprawdę WYŻszych uczelni.

    Co do AD. Jakoś sentymentalnie zawsze lubiłem AD i czasem stosowałem w
    swoich projektach. Ale ostatnio "poraziła" mnie ich nowa strona www. Nic
    nie mogę znaleźć, jest totalnie nieczytelna w stosunku do poprzedniej
    odsłony ale za taka ładna i nowoczesna... Pewnie zoptymalizowana dla
    posiadaczy tabletów. Tabele potrafią się nie mieścić mi się na szerokość
    na monitorze 30" o rozdzielczości 2560x1600. A szczytem wszystkiego jest
    sortowanie. Biorę na ten przykład tabelę z niskoszumnymi LDO i chcę ją
    posortować rosnąco ze względu na szum właśnie. No i w/g strony AD
    sortuje mi tak:
    1.6
    100
    11
    125
    146
    15

    Ręce opadają, a taka szacowna i zasłużona firma. Pewnie dorwali się tam
    jacyś absolwenci nie całkiem technicznych kierunków do steru i
    marketingiem chcą zastąpić inżynierską rzetelność.

    Paweł

  • 3. Data: 2015-05-07 18:34:45
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2015-05-07 o 13:49, Paweł Sujkowski pisze:
> [...]
    > jacyś absolwenci nie całkiem technicznych kierunków do steru i
    > marketingiem chcą zastąpić inżynierską rzetelność.

    czyli normalnie, jak w europie
    co się sadzisz, przecież to twoje i kumli wypierdek

  • 4. Data: 2015-05-07 21:44:26
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > sortowanie. Biorę na ten przykład tabelę z niskoszumnymi LDO i chcę ją
    > posortować rosnąco ze względu na szum właśnie. No i w/g strony AD
    No typowe, przyszedł młody i dał sortowanie po ciągach ascii :(
    niestety na wielu innych stronach też to widać.

    --
    Pozdr

    Janusz_K