  • 1. Data: 2003-10-30 18:10:47
    Temat: ARTNET czy coś o nich wiecie?
    Od: "mapsi" <m...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś miał do czynienia z firmą oferującą dostęp do internetu ArtNet.
    Jesli tak to czy oplaca korzystac sie z ich uslug? Przeszukiwalam fora i nie
    znalazłam na ich temat żadnej informacji, a z ulotki wynika że działają na
    terenie Lublina już dwa lata. Będę wdzięczna za informacje.

  • 2. Data: 2003-11-14 14:14:17
    Temat: Re: ARTNET czy coś o nich wiecie?
    Od: "Arkadius" <a...@o...pl>

    Użytkownik "mapsi" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | znalazłam na ich temat żadnej informacji, a z ulotki wynika że działają na
    | terenie Lublina już dwa lata. Będę wdzięczna za informacje.

    ja mam to lacze, i jestem z uslug tej firmy zadowolony. Bezplatna
    instalacja, abonament misieczny 60zl, na czas nieokreslony.
    lacze szybkosci ok. 33kB/s (256kb/s), czyli tak jak gwarantuja. Jeden
    mankament to to, ze musisz mieszkac na Porębie
    (z tego co wiem siec ta jest dostepna tylko w kilkunastu blokach).
    polecam i pozdrawiam
    Arek

  • 3. Data: 2003-11-14 23:30:50
    Od: "Doodster" <t...@z...adres.spojrz.w.stopke.com>

    "Arkadius" <a...@o...pl> wrote in message

    > ja mam to lacze, i jestem z uslug tej firmy zadowolony. Bezplatna
    > instalacja

    Niezle!

    > abonament misieczny 60zl, na czas nieokreslony.
    > lacze szybkosci ok. 33kB/s (256kb/s)

    Serio? Strasznie tanio w takim razie.
    Naprawde tak to wyglada? Bo jesli to jest prawda, to nie wiem jak oni na tym
    zarabiaja.. eh

    Pozdrawiam,
    Doodster

  • 4. Data: 2003-11-15 12:53:48
    Od: "Arkadius" <a...@o...pl>

    | Serio? Strasznie tanio w takim razie.
    | Naprawde tak to wyglada?

    :) tez sie dziwilem zanim sie nie zdecydowalem.
    nie dodalem jeszcze,ze wypozyczaja karte sieciowa jesli ktos nie ma.

  • 5. Data: 2003-11-15 12:54:00
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Fri, 14 Nov 2003, Doodster wrote:

    > Serio? Strasznie tanio w takim razie.
    > Naprawde tak to wyglada? Bo jesli to jest prawda, to nie wiem jak oni na tym
    > zarabiaja.. eh

    To policz, 3kPLN za 2Mbity Polpaku, wpinasz np. 100 ludzi, każdy po 60PLN
    płaci, i jest. Jeśli większość użytkowników nie jest mega-ssaczami, to to
    działa bardzo dobrze.

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 6. Data: 2003-11-15 18:18:36
    Temat: Media Com (was: ARTNET czy co? o nich wiecie?)
    Od: Romuald Szcześniak <r...@g...pl>

    Sat, 15 Nov 2003 12:54:00 +0000 (UTC), *Paweł Małachowski* wrote:

    > 3kPLN za 2Mbity Polpaku, wpinasz np. 100 ludzi, każdy po 60PLN
    > płaci, i jest.

    gorzej jak na 10 Mbit wisi +1000 użytkowników, średnio[1] po 80 zł.[2] - to
    już jest jawne złodziejstwo i tak działa Media Com w Sieradzu
    www.mediacom.pl

    sieć się regularnie 'zatyka' wieczorami i w weekendy, nie wspominając o tym
    że "admini" pracują tylko w dni robocze i do 17-tej.

    [1] abonamenty od 70 do 150 zł.
    [2] za 140 kb/s.

    --
    RomekSz __________________ http://sqadaq.tk/ __________________ ICQ 38248653
    MusIQ: Steve Morse Band - "User Friendly"

    Is reading in the bathroom considered Multi-Tasking.

  • 7. Data: 2003-11-16 16:45:47
    Temat: Re: ARTNET czy co? o nich wiecie?
    Od: "Doodster" <t...@z...adres.spojrz.w.stopke.com>

    "Paweł Małachowski" naskrobal:

    > To policz, 3kPLN za 2Mbity Polpaku, wpinasz np. 100 ludzi, każdy po 60PLN
    > płaci, i jest. Jeśli większość użytkowników nie jest mega-ssaczami, to to
    > działa bardzo dobrze.

    Licze.
    20% ma odpalone kazy i inne muly (to i tak zanizone podejscie), z tego
    polowa ciagnie na max - wtedy lacze juz lezy.

    Wiem cos o tym bo sam zarzadzam siecia osiedlowa, dlatego strasznie sie
    dziwie jak oni na tym zarabiaja (chyba ze to 256k to jest rano w
    poniedzialek, a w piatek wieczorem daje sie wyciagnac 64k).

    No i jeszcze ta instalacja gratis... :) okablowanie osiedla to niemale
    pieniadze.
    Moze to jakas "pralnia"? :PP

    Pozdrawiam,
    Doodster
    Chcesz do mnie napisac? Kliknij http://www.cerbermail.com/?BwpQvnpy8H

  • 8. Data: 2003-11-16 17:52:15
    Od: "Arkadius" <a...@o...pl>

> [...]
    | poniedzialek, a w piatek wieczorem daje sie wyciagnac 64k).
    |
    | No i jeszcze ta instalacja gratis... :) okablowanie osiedla to niemale

    o kazdej porze dnia i nocy wyciagam okolo 256k
    w sieci jest kilkanacie blokow. Okolo 80 uzytkownikow.

    pozdr
    Arek

  • 9. Data: 2003-11-16 18:26:39
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Sun, 16 Nov 2003, Doodster wrote:

    > Licze.
    > 20% ma odpalone kazy i inne muly (to i tak zanizone podejscie), z tego
    > polowa ciagnie na max - wtedy lacze juz lezy.

    I właśnie po to jest inżynieria ruchu.

    > Wiem cos o tym bo sam zarzadzam siecia osiedlowa, dlatego strasznie sie
    > dziwie jak oni na tym zarabiaja (chyba ze to 256k to jest rano w
    > poniedzialek, a w piatek wieczorem daje sie wyciagnac 64k).

    Przypadkiem ja również (inną niż ta w temacie) i dziwię się, że Ty się
    dziwisz.

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 10. Data: 2003-11-17 09:34:51
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    "Doodster" <t...@z...adres.spojrz.w.stopke.com> naskrobal(a) w

> [...]
    > strasznie sie dziwie jak oni na tym zarabiaja (chyba ze to 256k to
    > jest rano w poniedzialek, a w piatek wieczorem daje sie wyciagnac

    Siec dziala dobrze jak na razie caly czas :P

    > No i jeszcze ta instalacja gratis... :) okablowanie osiedla to
    > niemale pieniadze.
    > Moze to jakas "pralnia"? :PP

    Przypadkiem znam admina ;-) i zadna "pralnia" to to nie jest, chlopaki
    wiedza co robia :P

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167