  • 1. Data: 2003-11-01 21:24:50
    Temat: Polkomtel - jakość sieci.
    Od: Paweł Wójcik <p...@f...eu.org>

    Witam

    Czy ktoś korzystający z usług tego operatora w zakresie dostępu do Internetu
    mógłby napisać parę słów na temat jak w praktyce jej działanie wygląda ?
    Interesuje mnie przede wszystkim dostęp do krajowych zasobów. Ich oferta
    wydaje się być cenowo warta zainteresowania. Będę wdzięczny za wszelkie
    uwagi.

    --
    "Paradoksalnie, sprzeciw Microsoftu wobec interoperatywności Windows z
    oprogramowaniem konkurentów stworzył środowisko, w którym programy

  • 2. Data: 2003-11-02 21:54:23
    Temat: Re: Polkomtel - jakość sieci.
    Od: crazy bejbi <s...@t...pl>

    Użytkownik Paweł Wójcik napisał:
> [...]
    > Interesuje mnie przede wszystkim dostęp do krajowych zasobów. Ich oferta
    > wydaje się być cenowo warta zainteresowania. Będę wdzięczny za wszelkie

    GPRS+notebook chodzi bardzo dobrze.
    nie ściagałem danych, zatem o transferze nic nie powiem, ale takie
    rzeczy jak praca w ssh oraz przeglądanie stron chodzi naprawdę dobrze -
    mam wrażenie, że porównywalnie z SDI (choć to oczywisćie subiektywne)
    chociaż niby 115 kbps powino być max ...

    Wojtek

    --
    ==== UWAGA: adres w nagłówku jest spamtrapem ===
    =====nigdy na niego nic nie wysyłaj ============

  • 3. Data: 2003-11-03 08:02:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 2 Nov 2003 21:54:23 +0000 (UTC), crazy bejbi
    <s...@t...pl> napisał:

    > GPRS+notebook chodzi bardzo dobrze.

    Obawiam sie, ze w tym przypadku nie chodzi ani o (jednego) notebooka, ani
    tym bardziej o GPRS :-)

    Czasami, sporadycznie korzystam z ich sieci wewnetrznej i jest w miare OK.
    Maja pare ciekawych stykow :-)
    Jak to wyglada na laczu u klienta - nie wiem.

    M.

  • 4. Data: 2003-11-03 17:33:44
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

> [...]
    > mam wrażenie, że porównywalnie z SDI (choć to oczywisćie subiektywne)
    > chociaż niby 115 kbps powino być max ...

    W morde, Plusa mialem jeszcze jakies 4 miesiace temu i w paru roznych
    wiekszych i mniejszych miastach pingi nigdy nie spadly ponizej 700ms,
    transfery to gora 3kB/sek. To byl wtedy S45. Teraz mam ere i N6610
    i w zasadzie bez zmian - jakos nie chce mi sie wierzyc, ze dziala toto
    jak SDI, sama technologia wprowadza spore opoznienia :)
    Mozna(bylo) pracowac przez SSH ale nie powiem zeby byla to
    przyjemnosc ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 5. Data: 2003-11-03 17:33:49
    Od: Paweł Wójcik <p...@f...eu.org>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Obawiam sie, ze w tym przypadku nie chodzi ani o (jednego) notebooka, ani
    > tym bardziej o GPRS :-)

    Siur.

    > Czasami, sporadycznie korzystam z ich sieci wewnetrznej i jest w miare OK.
    > Maja pare ciekawych stykow :-)
    > Jak to wyglada na laczu u klienta - nie wiem.

    Dziękuję za odpowiedzi. Prawdopodobnie będzie okazja przetestować
    więc może naskrobię parę słów jak to w praktyce. Na dzień dobry
    wygląda całkiem ciekawie.

  • 6. Data: 2003-11-04 22:35:57
    Od: Daniellek <d...@k...org>

    Dnia Mon, 3 Nov 2003 17:33:44 +0000 (UTC), Adam Szendzielorz <a...@N...konta.pl>
    wystukał(a):
> [...]
    > jak SDI, sama technologia wprowadza spore opoznienia :)
    > Mozna(bylo) pracowac przez SSH ale nie powiem zeby byla to

    W Erze miałem dokładnie te same doświadczenia, duuuuże opóźnienia, praca na
    terminalu z opóźnieniem 800-900ms to straszna męka. No ale przez 5 miesięcy
    nie umarłem wię się da ;-)
    Za to przy ściąganiu prędkość bardzo ładna, 40kbit raczej bez problemów szło.
    N6310i podłączona do Linuxa :)

    --
    Daniellek

  • 7. Data: 2003-11-10 03:21:50
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > wiekszych i mniejszych miastach pingi nigdy nie spadly ponizej 700ms,

    i mniej nie bedzie choćbyś był tylko jedynym klientem w sieci i siedział
    100m od anteny.
    Tak to działa i juz, strasznie duzo stopni przetważania jest poprostu po
    drodze.

    Marcin