  • 1. Data: 2010-07-18 11:49:35
    Temat: ASO Toyoty - gdzie w Małopolsce?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Mam nietypową prośbę/pytanie: otóż będę potrzebował skorzystać z ASO
    Toyoty (przegląd), z tym że nie w miejscu zamieszkania, ale podczas
    pobytu w Zakopanem. Stąd moje pytanie: gdzie najbliżej Zakopca jest ASO
    Toyoty? Na oficjalnej stronie Toyoty najbliższy _dealer_ jest oznaczony
    dopiero w Nowym Sączu. Wydawało mi się, że może być bliżej, w N. Targu,
    ale Google prowadzi albo do martwych www albo w ogóle nie wyrzuca
    NTargu... Pomożecie?

    Pozdrawiam
    pwz

  • 2. Data: 2010-07-18 14:38:10
    Temat: Re: ASO Toyoty - gdzie w Małopolsce?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nowym Sączu. Wydawało mi się, że może być bliżej, w N. Targu, ale Google
    > prowadzi albo do martwych www albo w ogóle nie wyrzuca NTargu...

    To w Nowym Sączu jest tylko maleńką filią większego, w Tarnowie, nie
    dysponuje nawet myjnią. Dodam, że nie musieliśmy korzystac z ich serwisu,
    bo toyotka się jeszcze nie zepsuła, więc się nie wypowiem ;-) Co nie znaczy
    oczywiście, że to zły serwis - po prostu nie mam doświadczeń akurat z nimi.
    Pare lat temu było duże ASO w N. Sączu, ale straciło licencję i teraz jest
    tam mulitsalon - subaru, mitsu, suza, opel i kia.
    A co do wyjazdu do ASO - zorganizuj to tak, żeby połączyć przyjemne z
    pożytecznym - na tej trasie można naprawde wiele zwiedzić, zobaczyc i
    popodziwiać, ale w samym ASO umów sie wcześniej, bo kolejki moga być duże.
    Dojazd - znajduje się ono na wyjeździe z Sącza w stronę Krakowa, czyli jadąc
    od Starego Sącza musisz przejechać przez cały Nowy i kierować się na Kraków.

    --
    Yogi(n)