  • 1. Data: 2010-07-17 23:24:39
    Temat: Widzieliście już taki silnik jednocylindrowy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://www.simplicitymotorworks.com/animation.html
    Co o tym myślicie?

  • 2. Data: 2010-07-18 07:37:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pszemol wrote:

    > http://www.simplicitymotorworks.com/animation.html Co o tym myślicie?

    Ja mam w domu takie dwa duże i trzeci malutki.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-07-18 07:37:45
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 4. Data: 2010-07-18 12:35:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Jul 2010 16:24:39 -0500, Pszemol wrote:
    >http://www.simplicitymotorworks.com/animation.html
    >Co o tym myślicie?

    Myslimy ze jak wiekszosc podobnych pomyslow - nie przyjmie sie :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-07-18 16:05:41
    Temat: Re: Widzieli?cie już taki silnik jednocylindrowy
    Od: "news.mm.pl" <b...@z...pl>

    > Myslimy ze jak wiekszosc podobnych pomyslow - nie przyjmie sie :-)

    byly podobne rozwiania zaworów - okna w cylindrze a sam cylinder obracany.
    wszystkie tego typu zabawki podobno zalatwia nagar.

  • 6. Data: 2010-07-18 19:49:02
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "news.mm.pl" <b...@z...pl> napisał w wiadomości

    > byly podobne rozwiania zaworów - okna w cylindrze a sam cylinder obracany.
    > wszystkie tego typu zabawki podobno zalatwia nagar.

    Zasilić gazem i nagaru nie będzie.

    --
    Pzdr
    Duch