  • 1. Data: 2010-07-18 13:57:22
    Temat: Jak pozbyć się piachu z wykładziny...
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    pod nogami kierowcy i pasazera? Od nowosci często nie
    odkurzałem samochodu i teraz ciężko odkurzyć piach, który
    wpasował się miedzy włóknami wykładziny podłogowej.
    Z góry dziekuję za dobre rady. P.

  • 2. Data: 2010-07-18 14:05:19
    Temat: Re: Jak pozby? si? piachu z wyk?adziny...
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-07-18 13:57, Pawe? pisze:
    > pod nogami kierowcy i pasazera? Od nowosci cz?sto nie
    > odkurza?em samochodu i teraz ci?ko odkurzy? piach, kt?ry
    > wpasowa? si? miedzy w??knami wyk?adziny pod?ogowej.
    > Z g?ry dziekuj? za dobre rady. P.

    Kompresor i odkurzacz na zmianę tak z 20 razy i będzie czysto.
    Pamiętać należy, że kompresor rozdmuchuje piach po całym wnętrzu
    i zanim powycierasz do czysta to upewnij się, ze tego piachu
    już nie masz na elementach twardych, bo można podrapać.
    Imo: kompresor + odkurzacz najskuteczniejsze do wyczyszczenia
    wnętrza auta.

    pzdr.

  • 3. Data: 2010-07-18 14:19:32
    Temat: Re: Jak pozbyć się piachu z wykładziny...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Jul 2010 13:57:22 +0200, Paweł wrote:
    >pod nogami kierowcy i pasazera? Od nowosci często nie
    >odkurzałem samochodu i teraz ciężko odkurzyć piach, który
    >wpasował się miedzy włóknami wykładziny podłogowej.
    >Z góry dziekuję za dobre rady. P.

    Zapamietac raz na jutro: kupic dywanik, wywalic, kupic nowy :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-07-19 08:13:01
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Paweł napisać:

    > pod nogami kierowcy i pasazera? Od nowosci często nie
    > odkurzałem samochodu i teraz ciężko odkurzyć piach, który
    > wpasował się miedzy włóknami wykładziny podłogowej.

    Możesz spróbować odkurzaczem piorącym.
    Tylko musi mieć słuszną moc...

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 5. Data: 2014-04-08 21:50:54
    Od: i...@g...com

    W dniu niedziela, 18 lipca 2010 13:57:22 UTC+2 użytkownik Paweł napisał:
    > pod nogami kierowcy i pasazera? Od nowosci często nie
    > odkurzałem samochodu i teraz ciężko odkurzyć piach, który
    > wpasował się miedzy włóknami wykładziny podłogowej.
    > Z góry dziekuję za dobre rady. P.

    Tak potwierdzam odkurzanie na zmianę z kompresorem w Warszawie można podskoczyć do
    Nas pomożemy www.szoruj.pl Pranie tapicerki samochodowej Warszawa.

  • 6. Data: 2014-04-08 21:54:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Apr 2014 12:50:54 -0700 osobnik zwany infoszoruj
    napisał:

    > Tak potwierdzam odkurzanie na zmianę z kompresorem w Warszawie można
    > podskoczyć do Nas

    i pewnie odkurzanie zajmuje tyle czasu co odpowiadanie na ten post :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-04-08 21:56:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.04.2014 21:50, i...@g...com pisze:

    > Tak potwierdzam odkurzanie na zmianę z kompresorem w Warszawie można podskoczyć do
    Nas pomożemy

    To pewnie jacyś naciągacze i obiboki... Bo kto inny odpowiada na pytanie
    po CZTERECH LATACH!? I jeszcze zawijać wierszy nie potrafi...

    Od takich podejrzanych kanciarzy lepiej trzymać się z daleka.

  • 8. Data: 2014-04-08 21:59:47
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-08 21:56, Andrzej Lawa pisze:

    > To pewnie jacyś naciągacze i obiboki... Bo kto inny odpowiada na
    > pytanie po CZTERECH LATACH!? I jeszcze zawijać wierszy nie potrafi...
    >
    > Od takich podejrzanych kanciarzy lepiej trzymać się z daleka.

    a tam czterech, spójrz na kolejny spam - odpowiedź na post z 1999 roku
    buhahaha

  • 9. Data: 2014-04-08 22:05:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Apr 2014 21:59:47 +0200 osobnik zwany Irokez
    napisał:

    > a tam czterech, spójrz na kolejny spam - odpowiedź na post z 1999 roku
    > buhahaha

    a popatrz na stronę. Óczy mi powypadali :)