  • 1. Data: 2009-10-11 08:33:05
    Temat: ASUS DSL-N13 i print server
    Od: "P." <...@...pl>

    Witam,

    mam drukarke Brother DCP-385C i router ASUS DSL-N13 . Po podlaczeniu jej do
    portu USB w routerze wykrywa ja i jest status online.
    sa trzy pozycje. Ustawiam zgodnie z instrukcja LNBServer i adres TCP/IP
    drukarki jako adres routera i windows instaluje sterownik ale automatycznie
    jej nie rozpoznaje, nie moze sie z nia polaczyc.

    Czy trzeba dodatkowo jakies porty przekierowywac czy cos odblokowywac?
    prosze o rade.

    pzdr
    p.