  • 1. Data: 2009-10-10 20:56:37
    Temat: Bardzo dobra obudowa
    Od: Janusz Wo <j...@t...pl>

    Witam!
    Wydawało mi się, że znalazłem idealną obudowę: SilverStone Raven 2 Jednak
    bardzo dobra recenzja http://pclab.pl/art38774.html wywołała moje
    wątpliwości - chodzi o problemy z dyskami twardymi. Czy ktoś używa dobrej
    obudowy o podobnych do Raven cechach, ale bez wad? Co jest dla mnie
    najważniejsze: łatwodostępne filtry przeciwpyłkowe; nawiew na dyski
    twarde; ogólnie cisza, ale jednak przeciąg. Wiem, że szukam ideału, ale
    nie jestem chętny płacić powyżej 600 zł.
    Proszę o sugestie - JanuszWo
    --
    Popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2009-10-10 21:42:50
    Temat: Re: Bardzo dobra obudowa
    Od: "ADS" <a...@o...pl>

> [...]
    > twarde; ogólnie cisza, ale jednak przeciąg. Wiem, że szukam ideału, ale
    > nie jestem chętny płacić powyżej 600 zł.

    Z mojego doświadczenia, to chyba najlepsze obudowy ma ANTEC, niezłe też Chieftec.

    Adas

  • 3. Data: 2009-10-11 01:03:12
    Od: Dariusz <d...@q...pl>

    Janusz Wo pisze:

> [...]
    > twarde; ogólnie cisza, ale jednak przeciąg. Wiem, że szukam ideału, ale
    > nie jestem chętny płacić powyżej 600 zł.

    produkty lian li
    http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?p
    r_index=209&cl_index=1&sc_index=25&ss_index=62

    --
    web, print, branding & logo design
    http://quaint.pl

    mózgowiem i tabletem
    http://blog.quaint.pl

  • 4. Data: 2009-10-11 12:39:45
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Janusz Wo" <j...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > twarde; ogólnie cisza, ale jednak przeciąg. Wiem, że szukam ideału, ale
    > nie jestem chętny płacić powyżej 600 zł.

    Antec P183 + http://www.allegro.pl/item763016837.html
    oryginalne filtry sa takie sobie, reszta bdb+