  • 1. Data: 2011-11-02 09:29:22
    Temat: AVX
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    w sumie jakos ominela mnie ta wiedza o sporej badz co badz
    zmianie: najnowsza wersja zestawu instrukcji dla x86 (nie wiem
    w sumie jak nazywac teraz te procki bo nazwa 'pentium' juz
    chyba sie nie kwalifikuje) -> AVX
    wydaje sie ze raczej spora zmiana bo rejestry i operacje sa
    teraz wreszcie 256 bitowe, czyli jest to w koncu wreszcie
    8 mnozen floatowna raz;

    dla mnie to spora zmiana, bo roznica miedzy operacjami
    na 1 floacie kontra operacje na czterech floatach za to z problememi
    bo costam trzeba przelaczac nie wszystkie operacje fpu itd
    a roznica miedzy ta operacja na jednym floacie a operacjami
    z problememi ale na osmiu floatach jest prawie ze jakosciowa

    ( jakbym mial kupic teraz kompa w sklepie to chcialbym takiego
    ktory to obsluguje z napaleniem na ew pobawienie sie asmem)

    [wiecej powiedziec nie moge bo nie znam sie ale zachecam do wypowiedzi]

    fir