  • 1. Data: 2009-11-24 21:20:52
    Temat: AXN w sieci PlayStation 3.o
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    Ciekawostwa odnotowana przez prasę fachową skierowaną do graczy (a więc nie
    do oglądaczy). Otóż kto ma wpięty w sieć PlayStation 3 może sobie odpalić
    oglądanie _polskiego_ kanału AXN. Silne kodeki sprawiają, że nawet na słabym
    łączu jest to już telewizja a nie jakiś WebTV, tym bardziej, że przecieć
    PS-3 wpina się do telewizora w salonie a nie do komputera w biurze.

    A mi rodzi się takie pytanie:
    - skoro w ten sposób Sony został operatorem kablowym w Polsce to czy ma
    odpowiednie zgłoszenie do KRRiT? Czy złosił się do UKE? Ale to pikuś - na
    pewno ma umowę z nadawca, ale czy ZAiKS i PISF też są opłacone? Bo niby
    dlaczego UPC, Aster i Vetra mają płacić a takie Sony nadając pewnie z innego
    kraju nie musi.

    Ot, takie pytanie.

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-11-24 21:22:38
    Temat: Re: AXN w sieci PlayStation 3.o
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Wojciech Apel pisze:

> [...]
    > dlaczego UPC, Aster i Vetra mają płacić a takie Sony nadając pewnie z innego

    Nie ma telewizji AXN w sieci. Jest to "forward" z ich strony www
    ... 2 odcinki filmów w nędznej jakości do obejrzenia.

    6008

  • 3. Data: 2009-11-24 21:36:03
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Nie ma telewizji AXN w sieci. Jest to "forward" z ich strony www ... 2
    > odcinki filmów w nędznej jakości do obejrzenia.

    W newsie
    http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7265475,AXN_w_
    polskich_PS3_.html
    pisze coś innego.

    balon próbny?

    W.

  • 4. Data: 2009-11-24 21:38:50
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

> [...]
    > dlaczego UPC, Aster i Vetra mają płacić a takie Sony nadając pewnie z innego

    Bo wlascicielem AXN jest Sony. Sami sobie maja placic?

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-11-24 21:44:25
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Bo wlascicielem AXN jest Sony. Sami sobie maja placic?

    Mają płacić na Polskie Kino (PISF), Wajdę i Kasię Figurę - skoro UPC płaci
    to niby dlaczego oni mają nie płacić?

    W.

  • 6. Data: 2009-11-24 22:18:36
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Wojciech Apel pisze:

    > Mają płacić na Polskie Kino (PISF), Wajdę i Kasię Figurę - skoro UPC płaci
    > to niby dlaczego oni mają nie płacić?
    >
    > W.

    Na ps3 mozesz tez ogladac forward z mediaserwera a youtube to standard.

  • 7. Data: 2009-11-24 22:26:37
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jingiel wrote:

    > Bo wlascicielem AXN jest Sony. Sami sobie maja placic?

    Sprawa tego, kto, komu i za co ma płacić, nie jest aż tak prosta, jak Ci
    sie wydaje...

    http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,728
    6628,Filmowcy_kontra_czestochowskie_kablowki.html

  • 8. Data: 2009-11-25 16:39:40
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 24 Nov 2009 22:20:52 +0100, Wojciech Apel napisał:

    [...]

> [...]
    > dlaczego UPC, Aster i Vetra mają płacić a takie Sony nadając pewnie z innego

    Ja już sie dawno zastanawiałem czy nie zarejstrować firmy w Czechach czy
    Słowacji, wydzierżawić światłowód przez granice i podpisywać umowy z klientami
    jako Czeska/Słowacka firma. PIJAWOM NIE !

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 9. Data: 2009-11-28 11:22:03
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Nov 2009 23:26:37 +0100, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Sprawa tego, kto, komu i za co ma płacić, nie jest aż tak prosta, jak Ci
    >sie wydaje...

    "Pozwy są niemal identyczne: stowarzyszenie chce, aby kablówki płaciły
    im 2,8 proc. netto od wpływów za nadawanie produkcji audiowizualnych -
    krajowych i zagranicznych."

    Polskich - no może jeszcze jestem w stanie to zrozumieć, ale
    zagranicznych?

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 10. Data: 2009-11-28 12:52:44
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    jerzu wrote:

> [...]
    > krajowych i zagranicznych."
    >
    > Polskich - no może jeszcze jestem w stanie to zrozumieć, ale

    Troszkę nie na temat, bo to w końcu inne pole eksploatacji, ale...
    Wczoraj byłem w wietnamskim barku, gdzie na ścianie wisi telewizor, a w
    nim leciało ichniejsze "Mam talent" czy coś na kształt. Nie do końca
    rozpoznałem, bo mój wietnamski jest bardzo ubogi :-). Istotna uwaga:
    telewizor odtwarzał to z DVD, bez żadnego loga stacji itp.

    I teraz pytanie: czy którakolwiek z organizacji przestępczych, znaczy
    zbiorowego zarządzania, ma podstawy do żądania opłat od mojego Ho Chi
    Ronga?