  • 1. Data: 2009-11-24 22:44:43
    Temat: tuner HD Ferguson Ariva czy Globo
    Od: "\(\)pEr@T0r" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jaki tuner wybrac do ogladania HD Ferdka czy cos z Globo tak do 500 PLN?
    Czy te tunery nie zawieszaja sie a moze cos innego w tym przedziale cenowym
    aby mial HDMI i puszczal C+ i TNK.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-25 06:44:58
    Temat: Re: tuner HD Ferguson Ariva czy Globo
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    ()pEr@T0r pisze:
> [...]
    > Czy te tunery nie zawieszaja sie a moze cos innego w tym przedziale cenowym

    osobiście wybrałbym arive, choć cena jest podobna, ale
    za to ferdek ma karte sieciową.
    nie testowałem tego modelu, ale poprzednie są spoko,
    ostatnio jakiś czas jechałem na 8900.
    najważniejsze by był dostępny softi narzędzia np. do przerabiania
    listy kanałów.
    na temat globo nie mogę dużo powiedzieć, ponieważ jakoś rzadko
    z nich korzystałem i nie mam co powiedzieć.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-11-25 20:57:48
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    Użytkownik "()pEr@T0r" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy te tunery nie zawieszaja sie a moze cos innego w tym przedziale
    > cenowym aby mial HDMI i puszczal C+ i TNK.

    Witam

    z tego co czytałem ostatnio to lada dzień ma się pokazać najnowszy ferguson
    ariva 100
    może warto zaczekać, ma być tańszy i nieco skromniejszy (może będzie to
    lepszy deal niż ariva 200)

    pozdrawiam

    Maciek