  • 91. Data: 2016-07-30 11:15:20
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-07-30 o 10:23, J.F. pisze:
    > Troche uciazliwe jednak jest, gdy trzeba dzien zaczynac od budzika czy
    > sprawdzenia terminarza.

    Bez przesady, operator przysyła SMS z informacją. Zanim wygadasz 30
    minut, bez trudu uaktywnisz pakiet rozmów bez ograniczeń.

    > Ale ... abonamenty po 19 zl tez juz sa :-)

    Widać coś przegapiłem...
    Poproszę trochę więcej informacji.
    Porównywalne z Freemium? W jakiej sieci?
    Zdecydowanie wolę abonament.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 92. Data: 2016-07-30 19:25:19
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 30.07.2016 Akarm <a...@w...pl> napisał/a:

    > Oczywiście. Dla mnie bez ograniczeń na stacjonarne to bardzo ważna opcja.
    > Zresztą wszystko jest opisane na ich stronie.
    > Każdy może sam sobie sprawdzić warunki.
    > Esemesów dużo nie muszę wysyłać, 30 sztuk wystarczyłoby mi na kilka lat,
    > nie na miesiąc. :) A internet wolę przeglądać na dużym ekranie, te
    > 300MB jest aż nadto, dla mnie nie do wyczerpania na telefonie.
    > Ta taryfa jest idealnie skrojona pod moje potrzeby.

    > Nie chce mi się teraz sprawdzać, ale zdaje mi się, że T-mobile i Orange.
    > Na brak zasięgu nie narzekam.

    W telefonie żony pokazuje dozwolone
    Plus i T-Mobile (i macierzyste Play).

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 93. Data: 2016-07-31 09:17:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-30 o 11:02, Akarm pisze:
> [...]
    > Ta taryfa jest idealnie skrojona pod moje potrzeby.

    > Nie chce mi się teraz sprawdzać, ale zdaje mi się, że T-mobile i Orange.

    Popatrz na to:

    http://www.play.pl/oferta/przejdz-do-play/play-abona
    ment/?tab=1&cid=cpc:google_g:96020399196:play:e_c&gc
    lid=CITaysSRnc4CFQQNcwodR2wAcA

    http://tiny.pl/g9j67

    No proszę. A jednak przepłacam. Muszę udać się do salonu i przycisnąć
    konsultantkę :-)

    55 zł
    18,33 zł na osobę

  • 94. Data: 2016-07-31 17:57:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-27 o 12:21, J.F. pisze:
    > Taniej sie nie da, ale takie zony nie istnieja :-)
    > 30 minut to na jedna rozmowe :-)
    Racja. Moja musi sobie jeszcze dokupić pakiet 60-100 minut za 5-8zł.

    Maciek

  • 95. Data: 2016-07-31 18:35:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-26 09:25, Kris wrote:
    > Więc te nielimitowane rozmowy do komórkowych, smsy i mmsy oraz 4GB miesięcznie
    internetu wychodzi za 20zł miesięcznie
    > W prepaidzie za podobną kasę chyba ciężko uzyskać tyle samo na dzisiaj.

    Prepaid ma jedna ogromną zaletę. Mianowicie nigdy nie zejdziesz ponizej
    0 a jesli zejdziesz to nie Twój problem [1]. Przypadek znajomego ktoremu
    dzieciak bawił się komórką na wyjeździe i dostał w twarz rachunkiem
    30tys zł dał jasno do zrozumienia dlaczego abonamentu nigdy nie kupie.
    Innymi słowy - prepaid jest bezpieczniejszy choć oczywiście rozumiem
    problem z gatunku samochód się psuje w srodku lasu, masz 1zł na
    telefonie a w ubezpieczalni jest recital melodyjek przez pól godziny bo
    jedna panienka na całą Polskę obsługuje autopomoc.

    [1] Oczywiście wszystko może się zmienić wraz z dobrą zmianą i może będą
    ścigać za zejście <0 (z powodu bledów *ich* systemu) skoro już mają dane
    osobowe.

  • 96. Data: 2016-07-31 19:01:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 31 Jul 2016 18:35:18 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Przypadek znajomego ktoremu
    > dzieciak bawił się komórką na wyjeździe i dostał w twarz rachunkiem
    > 30tys zł dał jasno do zrozumienia dlaczego abonamentu nigdy nie
    kupie.

    Zapłacił?
    Zdecydowanie dramatyzujesz. Trochę obciach miec główny nr na
    prepaidzie. Też wiele lat miałem prepaid ale zamieniłem na abonamnet
    bo jest po prostu wygodniej. O lepszych promocjach "abonamentowych"
    nie wspominając.

    --
    Marek

  • 97. Data: 2016-07-31 19:39:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-31 19:01, Marek wrote:
    > kupie.
    > Zapłacił?

    Nie wiem. Komornikiem straszyli. Wyprowadziłem się przed finałem sprawy
    i nie śledze tego dalej. Sądził się.

    > Zdecydowanie dramatyzujesz. Trochę obciach miec główny nr na prepaidzie.

    Żaden. Prawdę mówiąc prawie wszyscy moi znajomi mają prepaida. IT więc
    nie tłumaczy się tego brakiem pieniedzy. I nikt nie ma iPhona :D Może
    więc to obciach gdzies w innym srodowsku np. prawniczym gdzie połowe
    sukcesu zawodowego określa cena garnituru i model samochodu a druga
    połowę to samo u ojca. U mnie posiadanie prepaida jest absolutnie bez
    znaczenia. Podobnie nikt sie nie podnieca modelem telefonu itp
    duperelami, niektórzy do dzisiaj używają niemądrych fonów. Programiści.
    Dziwne, nie?

    > Też wiele lat miałem prepaid ale zamieniłem na abonamnet bo jest po
    > prostu wygodniej. O lepszych promocjach "abonamentowych" nie wspominając.

    Zgadza się. Tu tez była promocja -30kzł.

    To że godzisz się zapłacić za coś co bedzie zamiast za to co kupujesz
    jest sporym ryzykiem i jak widać nie do końca bezpiecznym. Spraw typu
    "bo mi się właczył internet na wyjeździe do Turcji" jest w PL od groma.
    30kzł to akurat żaden rekord.

  • 98. Data: 2016-07-31 20:54:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > choć oczywiście rozumiem problem z gatunku
    > samochód się psuje w srodku lasu, masz 1zł na telefonie a w

    A ja nie rozumiem - żeby nie można było mieć na koncie środków
    umożliwiających dowolnie długie rozmowy do końca miesiąca. Jeśli ktoś do
    tego dopuszcza, to oczywiście jego problem, ale nie ma w tym żadnej winy
    prepaida.

    --
    Liwiusz

  • 99. Data: 2016-07-31 21:41:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 lipca 2016 18:35:20 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    .

> [...]
    > 0 a jesli zejdziesz to nie Twój problem [1]. Przypadek znajomego ktoremu
    > dzieciak bawił się komórką na wyjeździe i dostał w twarz rachunkiem
    urban legend
    Zerknij w cenniki operatorow i daj znac gdzie jest mozliwosc nabicia 30 tys\mc

  • 100. Data: 2016-07-31 21:43:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-31 20:54, Liwiusz wrote:
> [...]
    > umożliwiających dowolnie długie rozmowy do końca miesiąca. Jeśli ktoś do
    > tego dopuszcza, to oczywiście jego problem, ale nie ma w tym żadnej winy

    A ja znowu nie rozumiem dlaczego można miec numery stacjonarne za darmo
    ale nie da się na nie dodzwonić z telefonów komórkowych. To jakaś
    garniturowa niemożność.