  • 1. Data: 2013-05-17 21:52:51
    Temat: Adapter DIN 7/16 N
    Od: Staruszek <s...@w...pl>

    Potrzebowałbym przynajmniej na klika dni Adapter DIN 7/16 N .Może
    odkupiłbym jakiś używany od kogoś najchętniej z Wrocławia?

    Oferta ważna tylko do poniedziałku, bo w poniedziałek to sam sobie
    zrobię ;{

    Staruszek

  • 2. Data: 2013-05-18 22:22:18
    Temat: Re: Adapter DIN 7/16 N
    Od: Staruszek <s...@w...pl>

    Użytkownik Staruszek napisał:
> [...]
    > odkupiłbym jakiś używany od kogoś najchętniej z Wrocławia?
    >
    > Oferta ważna tylko do poniedziałku, bo w poniedziałek to sam sobie

    Pytanie [czysto teoretyczne,bo nie będę robił tego gwintu]:
    Czy taki adapter ma gwint M19x1,25, czy też W3/4x20zwoi.cal

    Różnica na zwojach to dwie setki [1,25 i drugi 1,27
    Na średnicy też różnice niewielkie.

    Byłem skłonny przypuszczać, że W ,albowiem M nie znajduje się w normach ISO.
    Ale po przejrzeniu w necie tych adapterów nie jestem już niczego pewien,
    bo tam wystąpił gwint M29x1,5-to już całkiem porażka w porównaniu do norm.

    Staruszek