  • 1. Data: 2013-05-18 21:01:40
    Temat: Cieknąca dysza rozpylacza ?
    Od: Swift <p...@g...com>

    Rozpylacz ogrodniczy :)
    Dysza o typowej dla tego sprzętu konstrukcji: na zakończoną gwintem zewn. lancę
    nakręcony jest cylinderek z otworkiem o małej średnicy wykonanym na powierzchni
    czołowej. Powierzchnia czołowa jest sferyczna (lekko wklęsła). Połączenie gwintowe,
    dzięki uszczelce typu O-ring, jest szczelne. Wyciek, a właściwie kapanie, następuje z
    powierzchni czołowej dyszy. Część cieczy rozpyla się prawidłowo, a część skapuje
    dosyć intensywnie z powierzchni czołowej dyszy. Dlaczego ?
    - za duża średnica otworka
    - zła jakość powierzchni/krawędzi otworka
    - zła jakość powierzchni czołowej dyszy
    - inne, jakie ?
    Ciśnienie cieczy prawidłowe, w granicach 1,5 - 2 atm.

    PP

  • 2. Data: 2013-05-19 01:41:42
    Temat: Re: Cieknąca dysza rozpylacza ?
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 18 maja 2013 21:01:40 UTC+2 użytkownik Swift napisał:
> [...]
    >
    > - zła jakość powierzchni czołowej dyszy
    >
    > - inne, jakie ?
    >
    > Ciśnienie cieczy prawidłowe, w granicach 1,5 - 2 atm.

    jak to taki typ o jakim myślę to w środku tego odkręcanego powinien być dinks w
    kształcie cylinderka albo przypominający szpulkę z trzema albo czterema rowkami
    przypominającymi gwint o skoku z pięć razy większym niż długośc tego czegoś. A w
    środku ma jeszcze dziurkę to coś. Jak się ta dziurka zapcha albo ten dinks się zgubi
    to kiepsko rozpyla taki wynalazek.