  • 11. Data: 2014-03-07 21:20:22
    Temat: Re: Aero2
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 7 Mar 2014 20:51:30 +0100, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >Ja miałem na myśli nie kurorty, ale prawdziwe dziury zabite dechami: Nowa
    >Wieś Przywidzka koło Kościerzyny, Liszkowo koło Bornego Sulinowa,
    >peryferyjna dzielnica Kartuz i tym podobne. Co ciekawe w Człuchowie albo
    >Chojnicach nie ma nawet śladu Aero2.

    Ja mam Aero2 w tablecie, jeżdżę po różnych dziurach i rzadko kiedy
    Aero2 działa.

    >Mi zasięg poprawił się znacznie od czasu gdy ruszył roaming Aero w Plusie -
    >ze stanu "prawie nigdzie nie działa" przeszło do "działa prawie wszędzie".

    Rowy, lipiec 2014. Plus działał, Orange działał z problemami, T-Mobile
    działał, Play działał (logował się do Plusa). Aero2 - zero. Mimo że
    Plus działał. Nie wiem czy Plus specjalnie nie blokuje w niektórych
    miejscach dostępu dla Aero2.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2014-03-07 21:21:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 07 Mar 2014 21:20:22 +0100, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    >Rowy, lipiec 2014.

    2013 oczywiście :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2014-03-07 21:35:48
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-07 20:51, P.B. pisze:

> [...]
    > ze stanu "prawie nigdzie nie działa" przeszło do "działa prawie wszędzie".

    To aero2 działa na nadajnikach plusa? jak sprawdzałem w Jeleniej Górze
    to tylko z dwóch nadajników niby jest sygnał a PLUS ma ich od cholery

  • 14. Data: 2014-03-07 21:39:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    http://imageshack.com/a/img593/1124/ojyo.png

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2014-03-07 23:08:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DanW" <m...@g...pl>

    > Masz rację, najlepiej zamówić i sprawdzić. Jedyne co mnie powstrzymuje to
    > wysyłanie ksero Dowodu Osobistego. Czy można tę kopię przekreślić i
    > napisać na całej długości "tylko do zamówienia karty Aero2"?

    Sensowniejsze byłoby pytanie czy można zakryć podpis.

  • 16. Data: 2014-03-07 23:30:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-03-07 21:39, jerzu pisze:

    > http://imageshack.com/a/img593/1124/ojyo.png

    Jaka to aplikacja?

  • 17. Data: 2014-03-08 00:42:08
    Od: "Wojtek W." <p...@g...net>

    W dniu 2014-03-07 23:30, Maciej Bebenek pisze:

    > Jaka to aplikacja?

    Network Signal Info

  • 18. Data: 2014-03-08 00:51:59
    Od: "Wojtek W." <p...@g...net>

    W dniu 2014-03-08 00:42, Wojtek W. pisze:

    > Network Signal Info

    Do monitorowania sieci używam G-NetTrack jak dla mnie rewelacja.
    Po wprowadzeniu bazy BTS-ów pokazuje na mapie live która stacja i sektor
    nas obsługuje.
    http://www.youtube.com/watch?v=RSuxt2FrXXc
    Do tego wszelkie dane można zapisać (level, cellid, snr ...) do pliku i
    na spokojnie obejrzeć
    potem za pomocą strony
    http://www.gyokovsolutions.com/G-NetDiag/G-NetDiag.h
    tml
    albo Google Earth

    W.W.

  • 19. Data: 2014-03-08 08:14:18
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 07 Mar 2014 21:20:22 +0100, jerzu napisał(a):

    > Ja mam Aero2 w tablecie, jeżdżę po różnych dziurach i rzadko kiedy
    > Aero2 działa.

    Sprawdź zasięg w innym urządzeniu i upewnij się, że masz roaming danych
    włączony. Dużu przyrost zasięgu był w 2013 po uruchomieniu roamingu przez
    Plusa. Mi Aero2 działa niemal wszędzie - w Pomorskim jeszcze nie znalazłem
    miejsca bez zasięgu, a cały styczeń objeżdżałem jakieś wioski i używałem
    nawigacji Google, więc brak transmisji danych zauważyłbym od razu.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 20. Data: 2014-03-08 11:26:58
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Sensowniejsze byłoby pytanie czy można zakryć podpis.

    Szybciej bedzie jesli napisze czego nie potraktowalem "gaussian blurem":
    [awers/przod]
    - nazwisko
    - imie
    - nr dowodu
    - termin waznosci
    [rewers/tyl]
    - adres zameldowania
    - PESEL
    - nr dowodu

    Na reszte nalozylem "gaussian blur".

    To co im wyslalem zawiera najwazniejsze/najistotniejsze dane.
    Na pewno nie potrzebuja mojego zdjecia, podpisu,
    koloru oczu, wzrostu, imion rodzicow, itd. - bo i po co?