  • 1. Data: 2018-03-12 08:12:09
    Temat: Again - pomiar przez wideorejestrator
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tyle tu było informacji, że wideorejestratory mierzą prędkość policjantów, a
    nie ich celu.

    Jak w takim razie wytłumaczyć, że mierzą prędkość pojazdu jadącego z
    naprzeciwka?

  • 2. Data: 2018-03-12 09:40:26
    Temat: Re: Again - pomiar przez wideorejestrator
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.03.2018 o 08:12, r...@k...pl pisze:

    > Jak w takim razie wytłumaczyć, że mierzą prędkość pojazdu jadącego z
    > naprzeciwka?

    Któreś alfy tak miały. Sprzęgli wideorejestrator z radarem i miało
    działać. Ale polegli już na punkcie pierwszym czyli wzięli iskrę - która
    mierzy chuj wie co i chuj wie czego.

    Shrek

  • 3. Data: 2018-03-12 12:03:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]
    >policjantów, a
    nie ich celu.

    >Jak w takim razie wytłumaczyć, że mierzą prędkość pojazdu jadącego z

    O ile wiem, to Iskra potrafi.

    Po przeczytaniu reklamowek - wydaje mi sie, ze sporzadza widmo sygnalu
    odbitego,
    i z niego ustala:
    -predkosc wlasna - tzn predkosc z odbic od terenu,
    -predkosc pojazdu z naprzeciwka.

    Ale ... trzeba taki videoradar kupic.
    A u nas chyba niewiele takich kupiono.

    J.

  • 4. Data: 2018-03-12 16:52:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-03-2018 o 12:03, J.F. pisze:
> [...]
    > odbitego,
    > i z niego ustala:
    > -predkosc wlasna - tzn predkosc z odbic od terenu,

    Alfy miały Iskry na wyposażeniu.
    Ale to bardziej radiowozy niż videoradary.

  • 5. Data: 2018-03-12 22:34:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 12 Mar 2018 12:03:32 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > odbitego,
    > i z niego ustala:
    > -predkosc wlasna - tzn predkosc z odbic od terenu,

    Tak dokładnie to miało działać.
    W praktyce źle pokazywało już prędkość radiowozu ;)

    To się tak dalece do niczego nie nadawało, że chyba nikt tego nigdy nie
    używał.

    Podobny problem miały też te samochody ITD z fotoradarami.
    Na początku miały jeździć i mierzyć prędkość tych z przeciwka.
    Ale po pierwszych testach używano ich tylko stacjonarnie.
    Swoją drogą - co z nimi, bo kiedyś było ich pełno, a teraz zniknęły.