  • 1. Data: 2008-12-31 10:31:16
    Temat: AirBites&NETIA
    Od: "Synek" <t...@a...pl>

    Witam wszystkich,

    Chcialem sie zapytac o praktyki Netii po przejeciu lokalnych ISP?
    Podnosza ceny, z symetrykow robia lacza asymetryczne itd? Moze jedno i
    drugie?
    Jak z jakoscie uslug? Spada, bez zmian czy moze wzrasta? ;-)
    Zastanawiam sie nad przejsciem z Dialogu do AirBites (tfu Netii ;-) i nie
    wiem czy czekac czy przenosic sie od razu poki nie pozmieniali cennikow i
    warunkow...

    Pozdrawiam
    Synek

  • 2. Data: 2008-12-31 13:19:54
    Temat: Re: AirBites&NETIA
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Synek napisał:
> [...]
    > wiem czy czekac czy przenosic sie od razu poki nie pozmieniali cennikow i

    Pytanie, od kogo airbites kupił wcześniej sieć i w jakim ona jest stanie.
    Inwestycji w rozbudowy i modernizacje zakupionych przez airbites urynanetów
    raczej za dużo nie było.

    --
    Ślązak

  • 3. Data: 2008-12-31 16:29:58
    Od: "Synek" <t...@a...pl>

    Z tego co pamietam to w mojej okolicy siec budowal Fonbud i on byl przez
    chwile wlascicielem (chyba przez jakas spolke zalezna - pozniej przestalem
    sie tym interesowac...) "internet" kupuja z GTSu...

    Synek