  • 1. Data: 2008-12-31 09:30:07
    Temat: Modemy Baseband "Telindus" tzw. Krokusik
    Od: " Aleksander Kuczewski" <2...@W...gazeta.pl>

    Witam.

    Może ma ktoś z grupowiczów gdzieś w szafie stary, zakurzony, zajmujący
    miejsce modemik baseband (dawniej w erze świetności Frame-Relay'a propagował
    go Polpak-t) belgijski Telindus Crocus HDSL lub SDSL ? (interfejs bez
    znaczenia).

    Jeśli ktoś ma / znajdzie takie "starocie", a chce się ich pozbyć - poproszę
    o kontakt mejlowy.

    Pozdrawiam,
    Aleksander Kuczewski
    --
    Email: 2rk28@[NOSPAM]gazeta.pl

  • 2. Data: 2009-01-02 09:22:07
    Temat: Re: Modemy Baseband "Telindus" tzw. Krokusik
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik " Aleksander Kuczewski" <2...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gjfe2v$e8j$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > znaczenia).
    >
    > Jeśli ktoś ma / znajdzie takie "starocie", a chce się ich pozbyć -

    Dwoja droga to byly jedne z lepszych modemow jakie uzywala TPSA
    wiec mozesz miec problem ze znalezieniem :)

  • 3. Data: 2009-01-02 12:57:20
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 2 Jan 2009 10:22:07 +0100, Radosław HORODNICZY napisał:

> [...]
    > Dwoja droga to byly jedne z lepszych modemow jakie uzywala TPSA
    > wiec mozesz miec problem ze znalezieniem :)

    Mam chyba 4 szt z v.35 na magazynie. Zapraszam na prv

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2009-01-04 20:48:44
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sun, 04 Jan 2009 22:11:31 +0100, jasio napisał:

    > Swoja droga to dziwne, ze TPSA nie zabierala klientom badz co badz nie
    > tanich modemów!
    > To sie nazywa strata kasy.

    Moje są kupione - jeśli o to Ci chodzi.

    --
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 5. Data: 2009-01-04 21:11:31
    Od: jasio <s...@k...pl>