  • 1. Data: 2014-09-28 17:36:05
    Temat: Ajfon.....
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    Oczywiście Ajfon na tapecie :-)
    Wszyscy psioczą, a tu proszę bardzo - optymistycznie.
    Z powodu strasznie mocno podkreślanego zwiększonego bezpieczeństwa
    użytkownika w związku z zaimplementowanym ekstra silnym szyfrowaniem danych.
    Kawałek z artykułu do którego link widzimy poniżej :
    "Chicago Police Chief: iPhone the 'Phone of Choice for the Pedophile'"
    trochę dalej :
    Meanwhile, the chief of detectives for Chicago PD put things a little more
    bluntly:
    "Apple will become the phone of choice for the pedophile.
    The average pedophile at this point is probably thinking,
    I've got to get an Apple phone."
    http://www.infowars.com/chicago-police-chief-iphone-
    the-phone-of-choice-for-the-pedophile/

    --
    Paskuda03

  • 2. Data: 2014-09-28 19:44:42
    Temat: Re: Ajfon.....
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 28.09.2014 o 17:36, paskuda03 pisze:

    > Apple will become

    Wrózka? Prorok? Spekulant?

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 3. Data: 2014-09-28 23:35:26

    On 28/09/2014 16:36, paskuda03 wrote:
> [...]
    > "Apple will become the phone of choice for the pedophile.
    > The average pedophile at this point is probably thinking,

    nie wiem jak w jueseju, ale w jukeju na ten przyklad, za nie zapomnienie
    hasla dostaje sie z bomby dwa lata. poza tym, nie wierze w to ze sluzby
    nie maja know how jak rozszyfrowac andrzeja czy stiwena.