  • 1. Data: 2014-09-28 13:21:16
    Temat: Jak testować LTE? (jakie konkretnie karty SIM kupić?)
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Wpadł mi w ręce w końcu mój pierwszy telefon z LTE i chciałbym potestować realne
    prędkości transferu danych w tym trybie u możliwie wielu polskich operatorów.
    Ale chyba nie wystarczy kupić pierwszą lepszą kartę SIM pre-paid, tylko trzeba
    wiedzieć, które konkretnie zapwniają usługę LTE? Na razie wiem tylko o Mobile
    Vikings, proszę o wskazanie innych konkretnych kart pre-paid, przede wszystkim
    od operatorów niewirtualnych.

    Dzięki!

  • 2. Data: 2014-09-28 13:38:23
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Latet" napisał:

    > Ale chyba nie wystarczy kupić pierwszą lepszą kartę SIM pre-paid,
    > tylko trzeba wiedzieć, które konkretnie zapwniają usługę LTE?

    http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,wymiana-
    karty-sim

    Dodam, że zamówiony przeze mnie darmowy starter z Play chociaż nie ma
    takiego oznaczenia, to zgłasza się jako karta USIM (w przeciwieństwie do
    startera z Biedronki), ale czy obsługuje LTE - nie mam na czym sprawdzić.
    Mam wrażenie, że nie pomogłem ;-/

    JoteR

  • 3. Data: 2014-09-28 14:41:28
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-09-28 13:38, JoteR pisze:

    > http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,wymiana-
    karty-sim

    Jak zamawiałem, jakieś 2 tygodnie temu, nie było nano obsługujących LTE.
    Tylko mikro/mini.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 4. Data: 2014-09-28 18:19:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.09.2014 13:21, Latet pisze:
    > Witam,
    szybciutko będziesz musiał testować, bo jak się okaże że masz kurek
    odkręcony do końca, pakiecik zniknie w mgnieniu oka!
    ToMasz

  • 5. Data: 2014-09-29 09:21:45
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    > Jak zamawiałem, jakieś 2 tygodnie temu, nie było nano obsługujących LTE.
    > Tylko mikro/mini.

    Ja zamówiłem w czwartek, w piątek już miałem. LTE śmiga dobrze - Szczecin.

  • 6. Data: 2014-09-29 16:15:05
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-09-29 9:21, Marcin pisze:

    > Ja zamówiłem w czwartek, w piątek już miałem. LTE śmiga dobrze - Szczecin.

    Mi też śmiga LTE, mikro/mini. Pytanie czy nano też będzie śmigać.

  • 7. Data: 2014-09-29 22:17:53
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-29 16:15, ALEX Alpha MR pisze:

    > Mi też śmiga LTE, mikro/mini. Pytanie czy nano też będzie śmigać.

    Tę kartę SIM zamawia się/ wymienia chyba u operatora?
    Darmowa, czy płatna?

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-09-30 16:05:11
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-09-29 22:17, animka pisze:

    > Tę kartę SIM zamawia się/ wymienia chyba u operatora?

    Owszem.

    > Darmowa, czy płatna?

    Do umowy darmowa, do wymiany "bo tak chcę" płatna.
    Nano LTE już jest":
    http://www.njumobile.pl/obsluga/komunikaty,karty-nan
    o-sim-lte-dostepne

  • 9. Data: 2014-09-30 23:58:02
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > szybciutko będziesz musiał testować, bo jak się okaże że masz kurek odkręcony
    > do końca, pakiecik zniknie w mgnieniu oka!

    To już zależy od testu. Ale masz rację - bo akurat testuję zawsze na Ookla Speed
    Test, a ten program przysyła tym wiecej danych im szybsze jest łącze (tak jakby
    mierzył ilość przesłanych danych w danym, stałym czasie, a nie np. czas
    przesłania określonej, umiarkowanej ilości danych.

  • 10. Data: 2014-10-01 01:53:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-30 16:05, ALEX Alpha MR pisze:

    > Owszem.

    > Do umowy darmowa, do wymiany "bo tak chcę" płatna.
    > Nano LTE już jest":
    > http://www.njumobile.pl/obsluga/komunikaty,karty-nan
    o-sim-lte-dostepne

    Muszę zapytać w T Mobile. Telefon mam już ze 3 m-ce to chyba za darmo
    nie będą chcieli wymienić.

    --
    animka