  • 1. Data: 2014-09-28 01:34:50
    Temat: Nowy iPhone - niezła lipa
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    http://technowinki.onet.pl/smartfony/iphone-6-wygina
    -sie-w-kieszeni/y91ej

    Jan Drawski

  • 2. Data: 2014-09-28 11:04:37
    Temat: Re: Nowy iPhone - niezła lipa
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2014-09-28 01:34, Jan Drawski pisze:
    > http://technowinki.onet.pl/smartfony/iphone-6-wygina
    -sie-w-kieszeni/y91ej

    Już od dłuższego czasu o tym się trąbi. Zarząd Apple nie widzi problemu,
    bo na ileśtam milionów sprzedanych urządzeń, mieli raptem 9 zgłoszeń o
    wygięciu. Ja na swojej LG 4x HD siadałem już wiele razy ( oczywiście
    całkiem przypadkiem ) i nie mam takich problemów :D. Za ułamek ceny
    nowego ajfona mam spokój.

  • 3. Data: 2014-09-28 11:53:19
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > Już od dłuższego czasu o tym się trąbi.

    Jak przeczytałem artykuł to "oczy wyszły mi na wierzch" i od razu
    rzuciłem na grupę. Po chwili zorientowałem się, że o tym już było.
    Kliknąłem "Wycofaj wiadomość" ale wyskoczył błąd "NNTP...".

    > Zarząd Apple nie widzi problemu,

    Taką wybrali strategię, dla mnie to nieporozumienie.

    > Ja na swojej LG 4x HD siadałem już wiele razy ( oczywiście
    > całkiem przypadkiem ) i nie mam takich problemów :D. Za ułamek ceny
    > nowego ajfona mam spokój.

    Nigdy nie uszkodziłem mechanicznie żadnego telefonu, smartfona mimo, że
    noszę w kieszeni, czasami mi upadnie itp.
    IPhone zawsze był kreowany na urządzenie z najwyższej półki, cena jest
    kosmiczna a nie potrafią sobie poradzić ze wzmocnieniem ramki, dla mnie
    żenada.

    Jan Drawski

  • 4. Data: 2014-09-28 16:33:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jan Drawski" <d...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > IPhone zawsze był kreowany na urządzenie z najwyższej półki, cena jest
    > kosmiczna a nie potrafią sobie poradzić ze wzmocnieniem ramki,

    Wzmacnianie ramki jest jak się okazuje niepotrzebne. Przeczytaj:
    http://gizmodo.com/apple-iphone-6-plus-wont-bend-und
    er-normal-use-only-9-1639173696

  • 5. Data: 2014-09-28 16:51:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Wzmacnianie ramki jest jak się okazuje niepotrzebne. Przeczytaj:
    > http://gizmodo.com/apple-iphone-6-plus-wont-bend-und
    er-normal-use-only-9-1639173696

    trzymanie iPhone'a lewą ręką też nie było potrzebne?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2014-09-28 16:52:11
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 28 Sep 2014 11:04:37 +0200, maderos <m...@t...net>
    wrote:

> [...]
    >wygięciu. Ja na swojej LG 4x HD siadałem już wiele razy ( oczywiście
    >całkiem przypadkiem ) i nie mam takich problemów :D. Za ułamek ceny

    Apple dziala tak jak Wielki Brat w 1984. Wystarczy lemingom
    wytlumaczyc ze "jak sie zgina, to tak wlasnei powinno byc i na tym
    polega wielkosc i innowacyjnosc Apple". Lemingi kupuja i orgazmuja ze
    szczescia

    A.L.

  • 7. Data: 2014-09-28 17:14:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m0979c$kkd$1@dont-email.me...

    er-normal-use-only-9-1639173696

    > trzymanie iPhone'a lewą ręką też nie było potrzebne?

    Masti, jesteś na dobrej drodze aby otrzymać oficjalną pozycję grupowego
    przygłupa.

    Według testów zrobionych w niezależnym labolatorium, siła potrzebna
    na wygięcie iPhone6 jest taka sama jak siła (70 funtów) potrzebna na
    wygięcie
    innego popularnego telefonu z metalową obudową: HTC One M8, który jest już
    od dawna na rynku. Czy ktoś słyszał o telefonach HTC One M8 wyginających
    się w kieszeniach? Nie.
    Mało tego, jak się okazuje z testów, iPhone6 Plus wymaga jeszcze *większej*
    siły (90 funtów) na wygięcie większego modelu. Problem jest wyolbrzymiony.

  • 8. Data: 2014-09-28 17:20:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    er-normal-use-only-9-1639173696

    > Masti, jesteś na dobrej drodze aby otrzymać oficjalną pozycję grupowego
    > przygłupa.

    argumenty się skończyły, jadą adpersony :)

> [...]
    > siły (90 funtów) na wygięcie większego modelu. Problem jest wyolbrzymiony.

    a odpowiedzzi na moje pytanie nie ma

  • 9. Data: 2014-09-28 18:31:57
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

> [...]
    > od dawna na rynku. Czy ktoś słyszał o telefonach HTC One M8 wyginających

    1. HTC przestało być popularne, trendy.
    2. Ten model HTC kosztuje połowę ceny iPhone 6.

    > Mało tego, jak się okazuje z testów, iPhone6 Plus wymaga jeszcze *większej*
    > siły (90 funtów) na wygięcie większego modelu. Problem jest wyolbrzymiony.

    Tylko, że może się okazać, że ze względu na wielkość łatwiej go zgiąć.
    Fakt takiego zginania odstrasza mnie jako potencjalnego nabywcę.
    Dodatkowo nie ma informacji jak te reklamacje zostały rozpatrzone,
    przypuszczam, że pozytywnie ale gdyby nie to dla mnie gwóźdź do trumny
    tej firmy. Dodatkowo 70 funtów (około 32 kg.) to dużo a na filmikach
    widać jak goście wyginają kciukami do pewnego momentu nie używając
    specjalnie dużej siły. Wydaje się, że warunki badań były tak stworzone
    aby wyszło jak najwięcej.

    Jan Drawski

  • 10. Data: 2014-09-28 20:56:56
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/28/2014 12:31 PM, Jan Drawski wrote:

    > 1. HTC przestało być popularne, trendy.
    > 2. Ten model HTC kosztuje połowę ceny iPhone 6.

    > Tylko, że może się okazać, że ze względu na wielkość łatwiej go zgiąć.

    owszem. wiec znajdź teraz smartfon o takich gabarytach innej firmy i go
    porównaj z iphonem 6+. żadne inne porównanie nie ma sensu.
    zamiast mądralować tutaj jaki to apple jest kiepski i podstępny,
    podziękowalibyście mu, że wypościł niedoróbę. tę firmę na to stac, zeby
    ponieść ewentualne konsekwencje. teraz inne firmy mogą wyciągnąć wnioski
    i zabezpieczyć swój sprzęt w sytuacji, kiedy kros ma kaprys noszenia
    takiego wiosła w kieszeni spodni albo siadania na nim.

    > Fakt takiego zginania odstrasza mnie jako potencjalnego nabywcę.

    no i super. nie kupisz. czy fakt, ze go nie kupisz, będzie tym gwoździem
    do applowej trumny, o której niżej wspominasz?

    > Dodatkowo nie ma informacji jak te reklamacje zostały rozpatrzone,
    > przypuszczam, że pozytywnie ale gdyby nie to dla mnie gwóźdź do trumny
    > tej firmy.

    kurcze, a ja czekam na ten gwoźdź już prawie ćwierć wieku, a nawet
    jeszcze trumny nie widziałem. co mnie ominęło?

> [...]
    > widać jak goście wyginają kciukami do pewnego momentu nie używając
    > specjalnie dużej siły. Wydaje się, że warunki badań były tak stworzone

    wiadomo przecież, że teorie spiskowe są ciekawsze niż to co pokazują
    mierniki i skale. <rs>