  • 1. Data: 2009-01-09 00:25:40
    Temat: Macie TVE24 i TVE na Cyfrze?
    Od: justasking <n...@a...all>

    Witam,

    mi wyswietla sie jedynie czerwony kwadracik od dwoch dni. Inne kanaly
    ktore ogladam sa w komplecie. Czy to snieg na czaszy czy cos
    powazniejszego? Kanaly te to nr140 i 302.
    Dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2009-01-09 09:55:46
    Temat: Re: Macie TVE24 i TVE na Cyfrze?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > mi wyswietla sie jedynie czerwony kwadracik od dwoch dni. Inne kanaly
    > ktore ogladam sa w komplecie. Czy to snieg na czaszy czy cos
    > powazniejszego? Kanaly te to nr140 i 302.

    Hiszpanie zeszli na poczatku roku z HB. Wylacz z pradu boxa i juz ich miec
    nie bedziesz.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2009-01-09 10:01:14
    Od: "mu" <n...@s...com>

    "justasking" wrote in message
> [...]
    > ktore ogladam sa w komplecie. Czy to snieg na czaszy czy cos
    > powazniejszego? Kanaly te to nr140 i 302.

    nie wiem jak to w cyfrze bylo, ale na hb jest cos takiego jak tve
    internacional na 11727 V.

    mu.

  • 4. Data: 2009-01-09 11:32:01
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > nie wiem jak to w cyfrze bylo, ale na hb jest cos takiego jak tve
    > internacional na 11727 V.

    To takie hiszpanskie TV Polonia.

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-01-09 17:05:20
    Od: justasking <n...@a...all>

    On Fri, 9 Jan 2009 10:55:46 +0100, "*piotr'ek*"

    >Hiszpanie zeszli na poczatku roku z HB. Wylacz z pradu boxa i juz ich miec
    >nie bedziesz.
    >
    >*piotr'ek*

    O kurcze :-( A gdzie poszly? Moze jakiegos zeza zapodam...
    Dzieki za odpowiedz!

  • 6. Data: 2009-01-10 19:06:07
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > O kurcze :-( A gdzie poszly? Moze jakiegos zeza zapodam...

    Na astre. Sprawdz na lyngsat.com

    *piotr'ek*

  • 7. Data: 2009-01-10 20:25:34
    Od: "zami1" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na astre. Sprawdz na lyngsat.com
    >
    > *piotr'ek*

    Spokojnie, nie siejcie paniki.

    TVE International i Canal 24Horas zmienił transponder na 50, ale jest nadal
    na HotBirdzie,
    również odsyłam do lyngsat :)

    zami1

  • 8. Data: 2009-01-11 00:19:23
    Od: justasking <n...@a...all>

    On Sat, 10 Jan 2009 21:25:34 +0100, "zami1" <z...@p...onet.pl>
    wrote:

    >U?ytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    >Spokojnie, nie siejcie paniki.
    >
    >TVE International i Canal 24Horas zmieni? transponder na 50, ale jest nadal
    >na HotBirdzie,
    >równie? odsy?am do lyngsat :)
    >
    >zami1

    Kurcze, zalezy mi na tych programach (ucze sie amatorsko
    hiszpanskiego).
    Sprawdzalem na lyngsat.com i sa na hot birdzie.
    Niby wszystko ok, ale czemu Philips cyfry ich nie odbiera?
    Po przeprogramowaniu dalej sa na swoich numerach, ale jest tylko
    czerwony kwadracik. Czyzby chodzilo o parametry a wtedy to kicha na
    tym odbiorniku? I co - nowy odbiornik?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-01-11 10:35:38
    Od: yanton <y...@i...pl>

    Przeskanuj transponder 11727 Mhz;27500Ks/s;polaryzacja V

  • 10. Data: 2009-01-11 14:10:07
    Od: justasking <n...@a...all>

    On Sun, 11 Jan 2009 11:35:38 +0100, yanton <y...@i...pl> wrote:

    >Przeskanuj transponder 11727 Mhz;27500Ks/s;polaryzacja V

    Mam cyfrzanego Philipsa... To sie da na nim zrobic???