  • 1. Data: 2018-11-19 15:41:21
    Temat: Akumulator Ever Actiwe - coś wart?
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Czy ktoś ma zdanie co wart tego typu akumulator?

    allegro.pl/profesjonalne-akumulatory-d-r20-10000mah-
    ready2use-i7004997876.html

    Poszukuję akumulatorka rozmiaru R20 w miarę dużej pojemności.
    Markowe mają często pojemność niewiele większą od zwykłych paluszków!
    No i tyle one ważą, więc myślę, że to bardziej na zasadzie powiększonej
    obudowy jest.
    Myślę, że przy tym rozmiarze 10000mAh nie musi być naciąganą wartością.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 2. Data: 2018-11-19 16:00:49
    Temat: Re: Akumulator Ever Actiwe - coś wart?
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 19.11.2018 o 15:41, Cezary Grądys pisze:
> [...]
    > obudowy jest.
    > Myślę, że przy tym rozmiarze 10000mAh nie musi być naciąganą wartością.

    Nie, ale może mieć w części tego akumulatorka piasek :P
    Ja bym wolał kupić z jakiegoś sprawdzonego źródła.
    Ja kupuję z bto
    https://www.bto.pl/kat/23/r20-d

  • 3. Data: 2018-11-19 16:27:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezary Grądys" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >powiększonej obudowy jest.
    >Myślę, że przy tym rozmiarze 10000mAh nie musi być naciąganą

    Nie musi, ale jak widziales - inni producenci cos nie chca.
    Widzialem kiedys adapterek udajacy R20 i mieszczacy 2*R6 - niestety,
    chyba wypadl z produkcji, bo kupic juz mi sie nie udalo.
    Zawsze to dwa razy wiecej.

    A marka ciekawa ... google znajduje tylko w Polsce.
    Kolejna polska marka ... bo chyba nie polska produkcja ?

    Na amazon.de jeszcze sa, ale na .com juz nie ...

    J.

  • 4. Data: 2018-11-19 17:02:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A marka ciekawa ... google znajduje tylko w Polsce.
    > Kolejna polska marka ... bo chyba nie polska produkcja ?

    chinol ale marka polska (hurt.com.pl). Myślę, że nie pozwoliliby sobie
    na piasek:))))

  • 5. Data: 2018-11-19 17:14:13
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 19.11.2018 o 16:00, BQB pisze:
    > Nie, ale może mieć w części tego akumulatorka piasek :P
    > Ja bym wolał kupić z jakiegoś sprawdzonego źródła.

    Miałem na myśli, że leciutkie i pojemność 2500 mAh, więc jak zwykły
    paluszek, takie chyba Energizer robi.
    A na marginesie bardziej mi na niskim samorozładowaniu zależy, ale
    pojemność proporcjonalna do rozmiaru mile widziana.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 6. Data: 2018-11-19 17:19:18
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 19.11.2018 o 17:02, sirapacz pisze:
    > chinol ale marka polska (hurt.com.pl). Myślę, że nie pozwoliliby sobie
    > na piasek:))))

    Tak myślę, że przy tym rozmiarze to realna pojemność, bo są obudowy na 3
    paluszki, czyli już spokojnie 6000mAh jest, a trochę luzu zostaje.
    Chyba jednak nabędę 5700 mAh, ale firmy co mam doświadczenie, chyba, ze
    jeszcze ktoś coś wrzuci na temat tych akumulatorów.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 7. Data: 2018-11-20 11:03:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 19 Nov 2018 15:41:21 +0100, Cezary
    Grądys<c...@w...onet.pl> wrote:
    > Poszukuję akumulatorka rozmiaru R20 w miarę dużej pojemności.

    Tez szukałem R20 do monitora stacji pogodowej najlepiej eneloopa ale
    takich nie produkują (podobno w Japonii można dostać "prawdziwe" R14
    eneloopy a nie R6 w adapterze R14). Kupiłem w końcu everactive R14
    deklarowane jako 5000mAh (4500 minimum) naładowałem i zrobiłem test
    pojemności, faktycznie wyszło ~4900mAh. Zobaczymy po kilku cyklach.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2018-11-20 11:34:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ada.pl...
> [...]
    >deklarowane jako 5000mAh (4500 minimum) naładowałem i zrobiłem test
    >pojemności, faktycznie wyszło ~4900mAh. Zobaczymy po kilku cyklach.

    Ta stacja to jakos duzo pradu bierze ?

    Bo patrzac na te rewelacje NASA ... skoro przechowywanie w stanie
    naladowanym szkodzi, moze lepiej wsadzic R6 i czesto ladowac.

    J.

  • 9. Data: 2018-11-20 13:32:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    ..

    >chinol ale marka polska (hurt.com.pl). Myślę, że nie pozwoliliby
    >sobie na piasek:))))

    Na piasek moze i nie, ale za rok to wiadomo jak to bedzie dzialac ?

    A za rok producent moze byc inny :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-11-20 13:34:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezary Grądys" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Tak myślę, że przy tym rozmiarze to realna pojemność, bo są obudowy
    >na 3
    >paluszki, czyli już spokojnie 6000mAh jest, a trochę luzu zostaje.

    IMO - powinno sie zmiescic nawet wiecej - ale jak widac - uznani
    producenci mieszcza mniej, albo wcale nie robia - o co tu chodzi ?

    Gdzie widziales takie obudowy na 3 paluszki ?

    J.