  • 1. Data: 2011-10-13 12:51:30
    Temat: Akumulator i gwarancja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ktoś tu niedawno piał o tym, że bodajże Dell na gwarancji dosyła nowy akumulator
    w razie potrzeby. :) Acer wymienił akumulator na nowy, dwa razy większy/pojemniejszy.
    :)
    Zgłoszenie miało miejsce w ostatnim dniu rocznej gwarancji, choć same ogniwa
    akumulatora miały gwarancję półroczną. :)

    Na czym polegało (czym objawiało) się złe zachowanie baterii? Ano ładowała
    się jedynie do 89% -- po osiągnięciu tego stanu prąd ładowania spadał do zera,
    lampka ładowania stale świeciła się, ale procentów stanu naładowania nie
    przybywało...
    Zauważyłem ten stan dosłownie na parę dni przed końcem gwarancji. Przeczytałem
    w necie (na Elektrodach itp. forach) jak można temu zaradzić i spróbowałem
    chyba każdej metody -- bezskutecznie. Zapytałem w serwisie i dostałem odpowiedź,
    że najwyraźniej bateria jest uszkodzona i mogą mi to zreperować -- na ich koszt
    jest transport w obie strony, a jeśli usterka nie zostanie zakwalifikowana jako
    gwarancyjna i nie zaakceptuję warunków, po prostu odeślą mi komputer bez naprawy.

    Zgłosiłem naprawę w ostatnim dniu gwarancji (03 października br.) i mam teraz nowy,
    dwakroć pojemniejszy akumulator zamiast starego. :)

    A że 03 był poniedziałkiem, zgłoszenie miało miejsce po całym dniu konsultacji
    netowych przerywanych między innymi zakupami w Auchan. :) 04 października ubr.
    (też w poniedziałek -- bo w poniedziałki Auchan daje 5% swoistego keszbeku)
    netbook kupiłem (za 789 złotych, z czego dostałem owe 5% zwrotu) i nie miałem
    z nim żadnych problemów aż do początku bieżącego miesiąca, kiedy to zauważyłem
    niedoładowywanie baterii...

    We wtorek netbook został poddany gruntownym oględzinom i testom. :)
    Ponadto zupdatowano mu BIOS.

    Takie rozwiązanie problemu podoba się mi. :)

    Akumulatora nigdy dosyć -- spodziewam się teraz od 5 godzin (w pełnym
    obciążeniu) do około 7 godzin oszczędnego używania. :) Na pokładzie
    jest dysk Seagate (dokupiony; fabrycznie był Hitachi -- znacznie
    oszczędniejszy) chodzący z szybkością 7200 rpm. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-10-13 18:30:16
    Temat: Re: Akumulator i gwarancja - epopeja
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:j76mt4$3rn$1@inews.gazeta.pl...

    Powinieneś uprzedzić, że to epopeja...

    --
    marfi

  • 3. Data: 2011-10-13 20:42:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Oct 2011 20:30:16 +0200, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

    >Powinieneś uprzedzić, że to epopeja...

    On pisze same epopeja. Proponowałem mu założenie bloga.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-10-13 21:51:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" c...@4...com

    marfi>>Powinieneś uprzedzić, że to epopeja...

    > On pisze same epopeja. Proponowałem mu założenie bloga.

    W odróżnieniu do większości z Was potrafię pisać całymi zdaniami. :)
    Wiem, że to Was przeraża. :)

    [Rydzyk przesadza -- dziś w TV Trwam pokazywali jego studentów...
    Mówią całkiem nieźle, nawet bez błędów gramatycznych -- i z sensem.
    Zupełnie inaczej (znacznie lepiej) niż ich duchowy ojciec, rektor
    założyciel...]

    -=-

    Zaciskając pasa ;) można na tym akumulatorze wycisnąć 11 godzin. :)

    -=-

    A teraz, marfi, do rzeczy -- dlaczego powinienem? Kto na mnie
    nakłada tę powinność? Ja Twoim (czy innego przygłupa -- z imieniem
    jerzu) niewolnikiem nie jestem. :) Jaka moc prawna czyni z wiadomego
    uprzedzenia moją powinność? Potrafisz pisać z sensem? Czy jedynie
    umiesz bredzić i pląsać wśród chmur?

    Twój pomocnik, jerzu jest nieco lepszy -- jedynie składa mi propozycje.

    Obaj macie siano w głowach. Obaj słuchacie głosów wewnętrznych,
    realizując parcie na szklaną kulę... Na grupie bankierów piszę
    epopeję o tym akumulatorze -- i tam ktoś napierając na szklaną
    kulę, wytwarza parcie, które Wy obaj realizujecie...

    Tam (na pbb) Wasze teksty miałyby sens, ale tutaj nie mają.
    Tutaj mój post dotyczy tylko i wyłącznie tego, co jest ewidentnie
    sprzętową częścią netbooka, czyli poniekąd PeCeta. Obaj ukazujecie
    swój debilizm, atakując mnie tu, nie zaś na pbb. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j728sh$hve$...@i...gazeta.pl

    > Postscriptum: Mój Kiciuś wraca z tygodniowej wycieczki do Czech...
    > Co za świat?! -- lepiej go traktują niż mnie!
    > Właśnie teraz (już po wysłaniu poprzedniego postu, do którego
    > ten jest jeno postscriptumem) dowiedziałem się o tym, że chyba
    > mój Kiciuś wraca do domu samolotem...

    W innych postach tamtego wątku są i ,,epopeje'' dotyczące Kiciusia. :)
    [tyle tylko, że bankierzy potrafią pisać i czytać -- więc im nie
    przeszkadza zbyt mocno mnogość liter w moich postach; czasami jednak
    przybędzie tam jakaś oferma i zamiast uczenia się sztuki posługiwania
    się językiem pisanym, wybierze parcie na szkło czarodziejskiej
    kuli -- i porąbańcy to parcie realizują...]

    -=-

    BTW -- piszę teraz z tego Kiciusia. :)
    Na pokładzie jest W7Starter i pod nim
    dopiero WXP (na maszynie wirtualnej) pod którym jest OE. :)

    Mam do dyspozycji 1 GiB RAMki z 8 MiB przeznaczonymi na Video. :)
    W7S zabiera 2/3 tej RAMki. Na WXP zostaje niewiele, ale pisać
    można bez trudu!!!

    Ile zajmuje Opera niemydlana z masą otwartych okienek?
    Lepiej nie sprawdzać -- teraz około 500 MB, ale bywa, że ponad 2 GB...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-10-14 06:52:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:j77mgj$h7j$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > epopeję o tym akumulatorze -- i tam ktoś napierając na szklaną
    > kulę, wytwarza parcie, które Wy obaj realizujecie...

    Sprawdź czy nie wybuchły Ci kondensatory w zasilaczu - zalatuje jakimiś
    oparami:)

    --
    marfi

  • 6. Data: 2011-10-14 21:37:52
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Oct 2011 23:51:01 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Obaj ukazujecie
    >swój debilizm, atakując mnie tu, nie zaś na pbb. :)

    Jesteś śmieszny. I tyle.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-10-14 22:38:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 4e97dc60$0$2189$6...@n...neostrada.pl

    > Sprawdź czy nie wybuchły Ci kondensatory w zasilaczu - zalatuje jakimiś oparami:)

    I ukazujecie to siano niemiłosiernie. :)

    "jerzu" 3...@4...com

    > Jesteś śmieszny. I tyle.

    Naucz się pisania z jednoczesnym zamieszczaniem treści. :)
    Zrozum, że słowami można przekazywać myśli.

    Póki co -- możesz zapisać się do PiS. :) Mariusz Błaszczak
    także w swych wypowiedziach nie zawiera żadnych myśli. :) ,
    Obaj ,,zrozumiecie się''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-10-15 17:49:30
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:j7adle$9kp$1@inews.gazeta.pl...

    > "marfi" 4e97dc60$0$2189$6...@n...neostrada.pl

    > I ukazujecie to siano niemiłosiernie. :)

    Siano, trawa lub jakiś trefny, niepoświęcony inhalator ;)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2011-10-15 19:23:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 4e99c7ac$0$5812$6...@n...neostrada.pl

    oparami:)

    > Siano, trawa lub jakiś trefny, niepoświęcony inhalator ;)

    Poświęcę go zatem -- poleję go swoim moczem. ;)
    Twój smród -- Twoja sprawa. :) Ja oparów nie czuję.
    Na dodatek wiadomy akumulator nie traci na swej
    pojemności, więc raczej nic z niego nie paruje...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'