  • 11. Data: 2012-04-20 15:20:51
    Temat: Re: Akumulatory data produkcji a przydatność
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    kamil pisze:

    > Dobre-niedobre, przy przesyłkach zagranicznych "nieco" trudniej
    > wyciągnąć od poczty polskiej odszkodowanie za przesyłkę, która
    > tajemniczo zniknęła po drodze.

    Przy przesyłkach z zagranicy raczej będzie wykorzystana lokalna firma
    kurierska. Np do mnie serwery przyszły schenkerem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2012-04-20 15:33:44
    Temat: Re: [OT] Akumulatory data produkcji a przydatność
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    > Których to obaw nie masz wobec rodzimych czcigodnych sprzedawców....

    Z krajowymi sprzedawcami mam realną możliwość doprowadzić do fizycznego
    kontaktu :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 13. Data: 2012-04-20 17:22:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/04/2012 14:20, Piotr Rezmer wrote:

    > Przy przesyłkach z zagranicy raczej będzie wykorzystana lokalna firma
    > kurierska. Np do mnie serwery przyszły schenkerem.

    Serwery, nie bateria za 15eur, której wysłanie kurierem będzie kosztować
    20eur.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-04-20 20:45:45
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.04.2012 15:33, Czeslawek pisze:

    > Z krajowymi sprzedawcami mam realną możliwość doprowadzić do fizycznego
    > kontaktu :-)

    fakt to racja. jednak ja wolę napisać do chinczyka: to co przysłałeś nie
    pasuje wygląda inaczej niż w aukcji, jest popsute. Chinczyk jak z
    szablonu odpisuje ze przeprasza oddaje kase, na koniec pozdrawia mnie
    moją żone dzieci i psa.
    ToMasz

  • 15. Data: 2012-04-20 23:55:09
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pasuje wygląda inaczej niż w aukcji, jest popsute. Chinczyk jak z szablonu
    > odpisuje ze przeprasza oddaje kase, na koniec pozdrawia mnie moją żone

    Tez tego doswiadczylem :)
    - choc nie mialem racji, jak sie okazalo.

  • 16. Data: 2012-04-21 01:15:26
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Dobre-niedobre, przy przesyłkach zagranicznych "nieco" trudniej
    > wyciągnąć od poczty polskiej odszkodowanie za przesyłkę, która
    > tajemniczo zniknęła po drodze.

    Ja sporo kupuje w GB z wysyłką nawet nierejestrowaną, jak towar w
    miesiąc nie dochodzi to wypełniam formularz na stronie internetowej i za
    2 tygodnie pieniądze wracają na konto, trzy razy dostałem zwrot, 2 razy
    za elektronikę raz za książkę. Sprzedawcy nawet nie próbowali się ze mną
    dochodzić tylko przepraszali i zachęcali do dalszych zakupów.

  • 17. Data: 2012-04-21 01:16:41
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-04-21 01:15, Padre pisze:

> [...]
    > za elektronikę raz za książkę. Sprzedawcy nawet nie próbowali się ze mną
    > dochodzić tylko przepraszali i zachęcali do dalszych zakupów.
    PayPalem oczywiście płacę.

  • 18. Data: 2012-04-21 09:16:55
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-20 23:55, Waldek pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Tez tego doswiadczylem :)
    > - choc nie mialem racji, jak sie okazalo.
    Ale ja chciałbym kupić "oryginalny" akumulator. Wiem że i on jest "Made
    in China", ale z tego co wyczytałem to nieorginalne akumulatory mają
    problemy ze współpracą z oprogramowaniem zarządzającym energią i
    działają przyzwoicie nie dłużej niż jeden rok. Choć z drugiej strony są
    kilka razy tańsze niż akumulatory oryginalne.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 19. Data: 2012-04-21 09:18:25
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-21 01:16, Padre pisze:

    > PayPalem oczywiście płacę.
    Ja wczoraj na próbę zakupiłem na ebay palmrest od sprzedawcy z USA.
    Ciekawe co z tego wyjdzie :-) Zapłaciłem PayPalem.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 20. Data: 2012-04-21 12:49:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/04/2012 00:16, Padre wrote:

    > PayPalem oczywiście płacę.

    Inna kultura sprzedawców to już druga bajka, 7 rok w UK mieszkam i nigdy
    z eBay nie miałem najmniejszych problemów, chociaż sprzedawcy z Allegro
    też dzisiaj gonią zachodnie standardy obsługi klienta.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net