  • 1. Data: 2013-03-21 09:28:50
    Temat: Ale mają parcie na ściąganie mandatów....
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz egzekucyjny i
    przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu podatku. Sie łysemu
    mocno dupa pali.....

  • 2. Data: 2013-03-21 09:56:06
    Temat: Re: Ale mają parcie na ściąganie mandatów....
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-21 09:28, BaX pisze:
    > W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz
    > egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu
    > podatku. Sie łysemu mocno dupa pali.....

    eee tam, w październiku fotka, do dziś żadnej informacji o niej nie mam
    Zawsze było tak że śpieszyło im się przed rozliczeniem rocznym.

    Lukasz

  • 3. Data: 2013-03-21 10:04:22
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-21 09:28, BaX pisze:
    > W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz
    > egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu
    > podatku. Sie łysemu mocno dupa pali.....

    Wrocław? To nie jest ciśnienie jednego człowieka. Tak działa system. Tak
    jak ludzie mówią że korporacja jest zła, jak by jej akcjonariusze nie
    cisnęli, to by i korporacja nie była zła. Myślę że to nie tylko
    ciśnienie łysego, chłopaki już nie tylko chcą a muszą się wykazać że
    umieją zarabiać, w końcu jest kapitalizm. Brak wykazania to np.
    degradacja do niższego stanowiska, niższe zarobki a co wtedy żonie powie
    gdy ta go będzie cisnąć że za mało zarabia??

  • 4. Data: 2013-03-21 10:05:55
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > cisnęli, to by i korporacja nie była zła. Myślę że to nie tylko ciśnienie
    > łysego, chłopaki już nie tylko chcą a muszą się wykazać że umieją

    cos slabo chlopaku kapitalim pojmujesz.
    bo tzw kapytalyzm nie polega na tym zeby dymac wlasnych obywateli...

  • 5. Data: 2013-03-21 10:10:39
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Wrocław?

    Nie, mandat w Jastrzębiu, nakaz w Katowicach, a US w Cieszynie

  • 6. Data: 2013-03-21 10:30:36
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-21 09:56, ddddddd pisze:

    > eee tam, w październiku fotka, do dziś żadnej informacji o niej nie mam
    > Zawsze było tak że śpieszyło im się przed rozliczeniem rocznym.

    Zależy od Wsi w jakiej mieszkasz. Ja we Wrocławiu jest jak u przedmówcy.

  • 7. Data: 2013-03-21 10:39:59
    Temat: Re: Ale maj? parcie na ?ci?ganie mandat?w....
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > cos slabo chlopaku kapitalim pojmujesz.
    > bo tzw kapytalyzm nie polega na tym zeby dymac wlasnych obywateli...

    Kapitalizm każdy chce się wzbogacić.Jakie dymać? Zarabiać! Jak koncern
    macdonald/nestle ładuje Ci same gówna do środka to Cię dyma w dupę czy
    wychodzi na przeciw twoim oczekiwaniom? Kupujesz, konsumujesz i się nie
    zastanawiasz z jakiego gówna to jest zrobione, grunt że dobrze smakuje.
    Jest grupa ludzi której twoje "dymanie w dupę obywateli" jest na rękę,
    oni widzą to jako "poprawę bezpieczeństwa" i "nieuchronność kary"
    czerpiąc z tego tytułu korzyści majątkowe. To jak ze strażą miejską niby
    nikt ich nie lubi ale każdy napierdala na infolinię gdy stanie mu ktoś
    na wjeździe, stanie na jego miejscu pracy, gdy zakryje widoczność na
    zakręcie, gdy utrudni dojazd, gdy metr stanie na taxi, gdy lewe koło
    jest na trawniku, gdy do śmietnika utrudnione wejście.

    To zrób mi wykład na temat twojego pojmowania kapitalizmu, proszę!

  • 8. Data: 2013-03-21 10:51:19
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-21 09:28, BaX pisze:
    > W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz
    > egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu
    > podatku.

    Idzie ku normalności?

    > Sie łysemu mocno dupa pali.....

    LOL

  • 9. Data: 2013-03-21 10:53:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości
    >W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz
    >egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu
    >podatku. Sie łysemu mocno dupa pali.....

    No ale w zasadzie na co maja czekac ?
    Miales 7 dni na zaplacenie, odczekali 45, przypomnialbys sobie i
    zaplacil ?
    Liste zaleglosci maja sobie wydluzac czy co ?

    Niewykluczone ze tego juz w ogole pilnuje komputer, i nie popusci ..

    J.

  • 10. Data: 2013-03-21 10:58:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail bax@_klub.chip.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz
    > egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu
    > podatku. Sie łysemu mocno dupa pali.....

    I bardzo dobrze, ze urzędu działają profesjonalnie.
    Teraz czekamy na równie szybkie i profesjonalne działanie np. sądów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,