  • 1. Data: 2010-01-17 14:55:13
    Temat: Ale okazja uciekla mi sprzed nosa... Corsa 2004 za 14000 PLN juz po oplatach...
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    http://motoallegro.pl/item888031792_opel_corsa_c_fl_
    2004r_1_2_twinport.html

  • 2. Data: 2010-01-17 15:08:16
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-17 14:55, fReLuZ wrote:

    > http://motoallegro.pl/item888031792_opel_corsa_c_fl_
    2004r_1_2_twinport.html

    To musi byc faktycznie niebywala okazja skoro stoi od czasow kiedy
    trawka byla zielona a truskawki mozna bylo jesc z krzaczka i nikt
    jej nie kupil, nikt jej nie kocha i trzeba szukac losia na niewlasciwej
    grupie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2010-01-17 15:13:30
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 15:08:16 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

> [...]
    > trawka byla zielona a truskawki mozna bylo jesc z krzaczka i nikt
    > jej nie kupil, nikt jej nie kocha i trzeba szukac losia na niewlasciwej

    Spoko, MarcinJM jutro kupi ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-01-17 16:11:50
    Od: "Pawel" <p...@n...wp.pl>

    > Spoko, MarcinJM jutro kupi ;-)

    Heh, jak przeczytałem tytuł posta to też mi się Marcin skojarzył:D

  • 5. Data: 2010-01-17 16:29:56
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > http://motoallegro.pl/item888031792_opel_corsa_c_fl_
    2004r_1_2_twinport.html

    To jakiś spam raczej?
    Bo Corsy 2004-2005 to się da kupić za 8-12kzł od firmy, za 10-14kzł od osoby
    prywatnej, niejednokrotnie z gazem i ciekawymi bonusami.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 6. Data: 2010-01-17 17:23:55
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 17 Sty, 14:55, fReLuZ <f...@i...com.pl> wrote:
    > http://motoallegro.pl/item888031792_opel_corsa_c_fl_
    2004r_1_2_twinpor...

    Ale okazja. Phi. Za 14kpln to można Twingo I z 2007 roku kupić. Tak
    samo wykonane i tak samo wyposażone. Tyle że młodsze.
    I zdecydowanie mniej palące. Bo Corsa to jest SMOK. Każda, no może
    oprócz diesla.

    JK

  • 7. Data: 2010-01-17 19:16:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    fReLuZ pisze:
    > http://motoallegro.pl/item888031792_opel_corsa_c_fl_
    2004r_1_2_twinport.html

    Kurcze, a taki byłem na to auto napalony.
    No ale skoro uciekła, to nie ma już sensu dzwonić.

    Poszukam innej.

  • 8. Data: 2010-01-17 20:37:04
    Od: tomas <t...@n...pl>

    > osoby prywatnej, niejednokrotnie z gazem i ciekawymi bonusami.

    Lalką dmuchaną :)

  • 9. Data: 2010-01-18 12:54:31
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    fReLuZ wrote:

    > http://motoallegro.pl/item888031792_opel_corsa_c_fl_
    2004r_1_2_twinport
    > .html

    Choroba, pasowałaby mi ta corsa...

    Niech to, szkoda że już poszła. Trudno się mówi.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2010-01-20 12:11:20
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    JohnyK wrote:
> [...]
    > samo wykonane i tak samo wyposażone. Tyle że młodsze.
    > I zdecydowanie mniej palące. Bo Corsa to jest SMOK. Każda, no może

    a z czym się to Twingo spotkało?

    --
    limken polimken