  • 1. Data: 2010-01-17 09:15:44
    Temat: Piate :)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    ..auto kupilem.
    Ale ma sluzyc jako dawca mocy do seicenta:
    http://www.allegro.pl/item884672196.html

    Przekladm wszystko: silnik, skrzynie, instalacje, zegary.
    Zobaczymy co z tego wyjdzie.
    1500 dalem. Auto juz w garazu
    :)

    MarcinJM

  • 2. Data: 2010-01-17 09:38:31
    Temat: Re: Piate :)
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 09:15:44 +0100, MarcinJM napisał(a):

> [...]
    > Ale ma sluzyc jako dawca mocy do seicenta:
    > http://www.allegro.pl/item884672196.html
    >
    > Przekladm wszystko: silnik, skrzynie, instalacje, zegary.

    Niemozliwe... przeciez napisali, ze sie uszkodzilo w transporcie...

    ;>>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2010-01-17 10:01:01
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Rafał Grzelak pisze:

    > Niemozliwe... przeciez napisali, ze sie uszkodzilo w transporcie...

    Sam bylem ciekaw jak z tego wybrnie. Napisal, ze nie odwoluje ofert.
    Najwieksza zabawa: wiezc na lawecie auto bez amortyzatorow. Prawie
    godzine szukalem przyczyny dlaczego moim trooperem tak rzuca po drodze
    (w tamta strone wiozlem T3 i bylo ok) zanim skapnalem sie, ze to brak
    amorow w puncie :)

    MarcinJM

  • 4. Data: 2010-01-17 10:37:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 09:15:44 +0100, MarcinJM napisał(a):

    > Przekladm wszystko: silnik, skrzynie, instalacje, zegary.

    to teraz będziesz się rozpędzał do 60 zamiast do 100?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-01-17 10:49:51
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > to teraz będziesz się rozpędzał do 60 zamiast do 100?

    Xsare mialem z angielskimi zegarami. Wreszcie moja mama nie gledzila mi
    w kolko: zwolnij, za szybko.
    Dla niej 90kmph to prawie druga predkosc kosmiczna ;)
    A tak jechalismy sobie 60, droga ubywala, mama szczesliwa. Wszyscy
    zadowoleni ;)

    MarcinJM

  • 6. Data: 2010-01-17 10:58:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    MarcinJM pisze:
> [...]
    > Ale ma sluzyc jako dawca mocy do seicenta:
    > http://www.allegro.pl/item884672196.html
    >
    > Przekladm wszystko: silnik, skrzynie, instalacje, zegary.

    A z tą skrzynią biegów, to chyba coś źle popatrzyłem w tabelkę.

    Z tego co piszą na rallmanii:

    Seria z SC 1.1 ma:
    1->3.909
    2->2.050
    3->1.344
    4->0.977
    5->0.837
    R->3.727
    Przelozenie glowne 3.562

    Ta z Punto 75 powinna mieć:
    1->3.909
    2->2.158
    3->1.480
    4->1.121
    5->0.829
    R->3.818
    Przelozenie glowne 3,733

  • 7. Data: 2010-01-17 10:58:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jan 2010 09:15:44 +0100, MarcinJM wrote:
    >http://www.allegro.pl/item884672196.html

    To jak to bylo - dogadaliscie sie ze sprzedawca i wycofal licytacje,
    czy wystawil jak auto bylo jeszcze w Anglii ?

    >Przekladm wszystko: silnik, skrzynie, instalacje, zegary.
    >Zobaczymy co z tego wyjdzie.
    >1500 dalem. Auto juz w garazu
    >:)

    Ty to masz duzy garaz :-)

    Ale nie taniej bylo ci kupic od razu golfa 2.8 czy 1.8t ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-01-17 11:15:18
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    J.F. pisze:

    > To jak to bylo - dogadaliscie sie ze sprzedawca i wycofal licytacje,
    > czy wystawil jak auto bylo jeszcze w Anglii ?

    Zadzwonilem, powiedzialem, ze daje 1500 i czy mu pasuje, bo jak tak to
    biore lawete i jade. Reszta to nie moj problem.

    > Ty to masz duzy garaz :-)

    Z osiem aut by weszo, szeroki na 6m a dlugi to nie wiem.

    > Ale nie taniej bylo ci kupic od razu golfa 2.8 czy 1.8t ? :-)

    To sie tak mowi: kup od razu xxxxxx.
    2.8, czy 1.8t przy rajdowej jezdzie spala pewnie okolo 40-50ltr/100km (w
    BMW kumpla dalem rade dobic do prawie 70/100)
    Sejacz z relatywnie mniej, z 25/100. No i silniki, skrzynie, czesci sa
    tansze
    Niestety, krezusem nie jestem i musze sie liczyc z kosztami. Chcialbym
    kupic od razu impreze, czy innego ciroena WRC i nie bawic sie w sejczenta :)

    MarcinJM

  • 9. Data: 2010-01-17 11:21:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tomasz Pyra pisze:

    > A z tą skrzynią biegów, to chyba coś źle popatrzyłem w tabelkę.
    >
    > Z tego co piszą na rallmanii:

    A w ogóle to nie patrz w te dane...

    Poskakałem po forach żeby uzupełnić moją tabelę i widzę że wszędzie
    piszą coś innego o przełożeniach. Tam chyba faktycznie dwa sąsiednie
    egzemplarze z taśmy mogły zjeżdżać z różnymi przełożeniami ;)

    Najprościej jak ściągniesz skrzynie to pokręcić wałkiem w jednej i w
    drugiej to sam zobaczysz która krótsza.

  • 10. Data: 2010-01-17 11:23:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    MarcinJM pisze:

> [...]
    > BMW kumpla dalem rade dobic do prawie 70/100)
    > Sejacz z relatywnie mniej, z 25/100. No i silniki, skrzynie, czesci sa

    Cento ma tylko tą wadę, że jeździ to chyba najgorzej ze wszystkich
    samochodów - przynajmniej z tych którymi ja jeździłem.
    Ale poza tym to już same zalety :)

    No tylko właśnie w innych autach inny poziom kosztów utrzymania.