  • 1. Data: 2010-01-17 00:33:05
    Temat: z niemieckiego na nasze - czyli tlumaczenia ks. serwisowej;)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć,

    Pewnie gdzieś jest w necie, może ktoś ma linka....
    albo napisze...

    potrzebuje sprawdzic ks. serwisowa jednego auta.
    z germanskiego na nasze.

    moze ktos poda jakies niemieckie slowka jakie w ks. serwisowej moge
    znalesc, - hamulce, klocki, tarcze, rozrzad, inne istotne;)

    ogolnie chodzi oto że jak dostane ta ksiazke do reki, to bym wiedzial co tam
    sie w niej znajduje. pewnie troche zrozumiem, ale... wole miec to gdzies
    zapisane np w telefonie bym wiedzial co i jak na 100%

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 2. Data: 2010-01-17 09:24:38
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 00:33:05 +0100, Bartek napisał(a):

    > cześć,
    >
    > Pewnie gdzieś jest w necie, może ktoś ma linka....
    > albo napisze...
    >
    > potrzebuje sprawdzic ks. serwisowa jednego auta.
    > z germanskiego na nasze.

    Zadzwoń do mnie jak już ją bedziesz miał, bo mi sie pisać nie chce :P
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 3. Data: 2010-01-19 13:52:30
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Franik" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Zadzwoń do mnie jak już ją bedziesz miał, bo mi sie pisać nie chce :P

    zawsze mi na niemca wygladales:)

    dzieki,
    Będę pamiętał;)