  • 1. Data: 2013-05-21 15:13:31
    Temat: Ależ po nim przejechał :(
    Od: Waz <w...@o...pl>

    iveco:

    http://www.liveleak.com/view?i=f9a_1369119348

  • 2. Data: 2013-05-21 15:18:57
    Temat: Re: Ależ po nim przejechał :(
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-21 15:13, Waz pisze:
    > iveco:
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=f9a_1369119348

    To akurat nie usprawiedliwienie, ale rzeczywiście mógł go nie widzieć z
    kabiny - wyszedł mu z tyłu zaraz pod same okno.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-05-21 15:33:07
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 21.05.2013 15:18, Liwiusz wrote:

    > To akurat nie usprawiedliwienie, ale rzeczywiście mógł go nie widzieć z
    > kabiny - wyszedł mu z tyłu zaraz pod same okno.

    Jak nie usprawiedliwienie to co? Facet przechodził w niedozwolonym
    miejscu w sposób uniemożliwiający zobaczenie go.

    Michoo

  • 4. Data: 2013-05-21 16:27:32
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-21 15:18, Liwiusz pisze:
    > To akurat nie usprawiedliwienie, ale rzeczywiście mógł go nie widzieć z
    > kabiny - wyszedł mu z tyłu zaraz pod same okno.

    Oczywiście że go nie widział, chyba nie chcesz powiedzieć że specjalnie
    po nim przejechał? To powinna być przestroga, żeby nie pchać się tuż
    przed kabinę ciągnika/ciężarówki.

  • 5. Data: 2013-05-21 19:28:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 May 2013, Michoo wrote:

    > Jak nie usprawiedliwienie to co?

    Stwierdzenie faktu.

    > Facet przechodził w niedozwolonym miejscu

    W JAKIM?
    Wlazł obok pasów.
    W momencie wypadku był już "na" i szedł prostopadle do jezdni.
    Kierowca zastosował "nie widzę to jadę"...

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2013-05-21 19:38:08
    Od: Waz <w...@o...pl>

    W dniu 2013-05-21 16:27, DoQ pisze:

    > Oczywiście że go nie widział, chyba nie chcesz powiedzieć że specjalnie
    > po nim przejechał? To powinna być przestroga, żeby nie pchać się tuż
    > przed kabinę ciągnika/ciężarówki.

    oczywiście że go nie widział bo patrzył na dupę która przeszła przed nosem

  • 7. Data: 2013-05-21 20:11:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 May 2013 15:13:31 +0200 osobnik zwany Waz napisał:

    > iveco:

    a co Cię tam tak zafascynowało, że nie mogłeś się powstrzymać przed
    wrzuceniem linku bez komentarza?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2013-05-21 20:55:39
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Stwierdzenie faktu.

    > W JAKIM?
    > Wlazł obok pasów.
    > W momencie wypadku był już "na" i szedł prostopadle do jezdni.
    > Kierowca zastosował "nie widzę to jadę"...

    Powinien po każdym zatrzymaniu obejść auto dookoła bo może jakiś kretyn się
    przyczołgał tak żeby go nie było widać.

  • 9. Data: 2013-05-21 22:15:19
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-21 19:38, Waz pisze:
    > oczywiście że go nie widział bo patrzył na dupę która przeszła przed nosem

    Patrzył bo była w dostatecznej odległości od kabiny.

  • 10. Data: 2013-05-21 22:17:46
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-21 20:11, masti pisze:
    > a co Cię tam tak zafascynowało, że nie mogłeś się powstrzymać przed
    > wrzuceniem linku bez komentarza?

    Od kiedy nie można wrzucać bez objaśnienia dla mastiego?
    Może życzysz sobie żeby się zwracać do Ciebie per Jaśnie Pan Moderator?