  • 1. Data: 2013-05-21 11:56:51
    Temat: Przejazd przez Poznań z południa na północ
    Od: "Paweł Kajak" <p...@o...pl>

    Witam!
    Jutro wybieram się w drogę i muszę przejechać przez Poznań.
    Wjeżdżam od strony Leszna i muszę dostać się do Wągrowca.
    Macie jakieś pomysły jak bezboleśnie przejechać tą trasę.
    Dodam, że w Poznaniu będę około godz. 15

    --
    Paweł Kajak
    Renault Espace 2.0T z naklejką

  • 2. Data: 2013-05-21 14:05:58
    Temat: Re: Przejazd przez Poznań z południa na północ
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Kajak" napisał w wiadomości
    >Jutro wybieram się w drogę i muszę przejechać przez Poznań.
    >Wjeżdżam od strony Leszna i muszę dostać się do W?growca.
    >Macie jakie? pomysły jak bezbole?nie przejechać t? trasę.
    >Dodam, że w Poznaniu będę około godz. 15

    Bezbolesnie ? Wyjechac dwie godziny wczesniej, przygotowac sobie jakas
    dobra, relaksujaca muze :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-05-21 16:57:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł Kajak" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Macie jakieś pomysły jak bezboleśnie przejechać tą trasę.
    > Dodam, że w Poznaniu będę około godz. 15

    Bezboleśnie się nie da.
    Jak byś nie wybrał i tak będzie źle o tej godzinie.
    Jechałbym z Komornik obwodnicą, czyli A2+S11 i przez Rokietnicę i Oborniki.

  • 4. Data: 2013-05-21 19:55:25
    Od: "Paweł Kajak" <k...@o...pl>

    Witam!

    > Bezboleśnie się nie da.
    > Jak byś nie wybrał i tak będzie źle o tej godzinie.
    > Jechałbym z Komornik obwodnicą, czyli A2+S11 i przez Rokietnicę i
    > Oborniki.

    Z tym bezbolesnie to faktycznie niefortunie wyszlo...
    Czyli jak w Komornikach skrece na autostrade w strone Swiecka, przejade
    jakis kawalek to wjade na obwdnice S11?
    Na mapie pokazane jest, ze jest przerwa w tej obwodnicy. Jak ja przejechac?

    Paweł Kajak

    Renault ESPACE 2003 (z naklejką)

  • 5. Data: 2013-05-21 21:20:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł Kajak" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam!

    > Z tym bezbolesnie to faktycznie niefortunie wyszlo...
    > Czyli jak w Komornikach skrece na autostrade w strone Swiecka, przejade
    > jakis kawalek to wjade na obwdnice S11?

    Tak.

    > Na mapie pokazane jest, ze jest przerwa w tej obwodnicy. Jak ja
    > przejechac?

    Sposobu dobrego nie ma.
    Chyba najlepiej pojechać w kierunku Poznania, w Baranowie skręcić na
    Szamotuły, a potem na Rokietnicę (za jeziorem Kierskim).

  • 6. Data: 2013-05-22 10:20:18

    Tue, 21 May 2013 11:56:51 +0200, w <knfgd5$q9v$1@news.dialog.net.pl>, "Paweł
    Kajak" <p...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Macie jakieś pomysły jak bezboleśnie przejechać tą trasę.
    > Dodam, że w Poznaniu będę około godz. 15

    www.korkosfera.pl

    Ustaw godzinę wyjazdu i posprawdzaj sobie.